  • 11. Data: 2011-12-04 14:50:50
    Temat: Re: laweciarz - chyba nie było
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    news:1htlsmvoccaqi.15s11k5y19l5q$.dlg@40tude.net...
> [...]
    ciarz_z_Korei_Pld__zlamal_chyba_wszystkie.html

    > Jak widac - maja taka potrzebe :-)
    >
    > Poza tym .. tym razem bylo niegroznie, ale pomysl ze to moze byc 10 mln
    > miasto, jak sie z powodu jednej sluczki spozni 10 tys osob o pol godziny,
    > to chyba lepiej zeby laweciarze jezdzili na sygnalach :-)

    no racja,
    w Gdańsku albo na obwodnicy trojmiasto ciagle slychac ze cos sie rozkraczylo
    jeden pas wykluczoy i wszyscy sa w dupie na conajmniej 30-60minut

    gdyby lawet sciagnela auto w 10minut byloby po sprawie
    nie musze przypominac iz pracownik w korku to pracownik nie przynoszacy
    dochodu :)

  • 12. Data: 2011-12-04 14:52:29
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> napisał w wiadomości

    ciarz_z_Korei_Pld__zlamal_chyba_wszystkie.html

    > Co za palant! W 1:58 i 2:55 naprawdę niewiele brakowało. A koledzy po
    > fachu nie gorsi - całość przypomniała mi scenkę otwierającą z Mad Maxa
    > jedynki. Tam laweciarze też zapychali na wyścigi do wypadku :P

    jeszcze minucie 2:00 masz pieszych, ci nie maja zdanych szans

  • 13. Data: 2011-12-06 10:53:36
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    p0li wrote:
    > http://deser.pl/deser/1,111858,10753364,Szalony_lawe
    ciarz_z_Korei_Pld__zlamal_chyba_wszystkie.html

    W paru miejscach nie jest najszybszym pojazdem (np gdzieś tak w połowie jedzie
    przed nim taryfiarz).

    I ciekawe są te płotki po środku -- widać podwójna ciągła nie znaczy nic.

    \SK

  • 14. Data: 2011-12-06 13:32:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-06 10:53:36 +0100, Sebastian Kaliszewski
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> said:

    > I ciekawe są te płotki po środku -- widać podwójna ciągła nie znaczy nic.

    Jak by ci to delikatnie przekazać...?

    Mam!
    Oto obrazek:

    A teraz powiedz, jakie jest na nim poziome oznakowanie.

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-12-06 13:55:31
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    to na pewno nie było Ducato z Poznania;)