  • 121. Data: 2010-06-01 09:15:10
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Przemek P napisał(a):
    [...]
    > A może ktoś z oświeconych znawców tematu pochwali się do czego są mu
    > lustrzanki które posiada?

    Do robienia w mieszkaniu zdjęć szybko pprouszającyh się kotów bez lampy.
    Z autofokusem.
    W przyszłości zapewne też do małych dzieci.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 122. Data: 2010-06-01 09:23:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2010 09:55:31 +0200, Przemek P napisał(a):

    > A może ktoś z oświeconych znawców tematu pochwali się do czego są mu
    > lustrzanki które posiada?

    Dopiszę że niedawno kupiłem dSLR - tylko i wyłącznie z dwóch powodów -
    jestem przywyczajony do SLR (a ja lubię jak aparat nie przeszkadza w
    robieniu zdjęć więc nie chciałem się przyzwyczajać na nowo) i dlatego że
    mam już obiektywy które nadal używam też z dSLR (mogłem kupić droższy
    aparat i nie dokupować żadnego dodatkowego obiektywu poza kitowym).
    Obie te cechy nie przesądzają o obiektywnej lepszości SLR, a jedynie
    o subiektywnej lepszości dla mnie.
    Następny aparat to już nie będzie żadna lustrzanka.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 123. Data: 2010-06-01 09:25:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jan Rudziński napisał(a):

    > Do robienia w mieszkaniu zdjęć szybko pprouszającyh się kotów bez lampy.

    A jak kot niesie lampe w zebach to co wtedy? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 124. Data: 2010-06-01 09:39:44
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Przemek P napisał(a):
    > A mo?e kto? z o?wieconych znawców tematu pochwali sie do czego s? mu
    > lustrzanki które posiada?

    Lustrzanka A:
    1. Do robienia zdjęć patrząc przez wizjer z ciemną przestrzenią dookoła.
    2. Do podpinania UWA i fotografowania szerokich kadrów, bez zabawy w
    klejenie panoram.
    3. Do podpinania jasnego zooma i rozmywania tła

    Lustrzanki B, C, D:
    1. Do robienia zdjęć patrząc przez większy wizjer z ciemną przestrzenią
    dookoła.
    2. Do slajdów
    3. Do podpinania jasnych stałek i rozmywania tła (tylko B i D)

    --
    Mirek

  • 125. Data: 2010-06-01 09:46:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > [...]
    > Do robienia w mieszkaniu zdjęć szybko pprouszającyh się kotów bez lampy. Z
    > autofokusem.

    Watpie :)
    Mam dwa koty i jak sie szybko poruszaja to nawet
    wzrok nie ma szans, co dopiero AF :)

  • 126. Data: 2010-06-01 09:55:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 11:46:35 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Mam dwa koty i jak sie szybko poruszaja to nawet wzrok nie ma szans, co
    > dopiero AF

    Tudzież jest tak z kłusującym psem (w linii "do").

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 127. Data: 2010-06-01 10:14:23
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <r...@4...net>,
    Henry(k) nabazgrał:

    > Uważasz że dSLR to najwyższe stadium rozwoju aparatu? Tylko dlatego że
    > kiedyś nie można było zrobić szybszego AF niż fazowy?
    > Kiedyś SLR był najlepszy do pewnych sytuacji. Teraz już nie jest.

    Śmiem twierdzić, że nadal detekcja kontrastu jest znacznie wolniejsza
    od AF fazowego...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 128. Data: 2010-06-01 10:28:32
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > Watpie :)
    > Mam dwa koty i jak sie szybko poruszaja to nawet
    > wzrok nie ma szans, co dopiero AF :)

    OK. AF z kompaktów nie ma szans nawet na leniwe koty, z lustrzanki jakoś
    daje radę.

  • 129. Data: 2010-06-01 13:03:20
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-01 12:28, Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim

    > OK. AF z kompaktów nie ma szans nawet na leniwe koty, z lustrzanki jakoś
    > daje radę.

    AF mozesz wylaczyc, glebie dużą ustawic ale jak matryca malutka to szumy
    wszystko zjedza :(
    Marx

  • 130. Data: 2010-06-01 13:14:42
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Marx napisał(a):

    > AF mozesz wylaczyc, glebie dużą ustawic ale jak matryca malutka to szumy
    > wszystko zjedza :(

    Koty są małe. Przy takich skalach odwzorowania już ta GO kompaktowa
    wcale nie taka duża.
    A szumy zjedzą przede wszystkim kolor oczu kota.