  • 131. Data: 2010-06-02 00:53:58
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    > Chcę wydać tak mało jak się da, ale nie mniej :) Najchętniej zmieścił bym
    > się w 1000zł, ale jak trzeba dołożyć to dołożę - żeby zakup miał w ogóle
    > sens. Myślałem o Nikonie D40x + Nikkor 18-105. A może lepiej moje
    > oczekiwania spełni kitowy zestaw EOS 350d? Możecie to skomentować,
    > skrytykować, podać alternatywę lub wybić mi pomysł z głowy? Jestem
    > wdzięczny za wszelkie rady.

    Przechodziłem dziś koło Fotojokera i zerknąłem z ciekawosci na ceny - i
    stwierdziłem ze najtańsza lustrzanka to sony alfa 230 z obiektywem kitowym
    18-55 mm w cenie 1288 zł. Trochę więcej niż 1000 zł ale masz nówkę sztukę z
    gwarancją. Czy będzoe lepsza niż używana 350D lub 400D? Nie wiem, może
    jeszcze ktoś się wypowie kto miał z nimi do czynienia?

    Pozdr.
    Krzychu

    P.S. Co do dylematu czy kupić kompakt czy lustrzankę to powiem tak: jedno i
    drugie bo to tak naprawdę różne narzędzia.