  • 91. Data: 2010-05-28 08:44:19
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On 27 May 2010 09:41:14 GMT, l...@l...localdomain wrote:

    >Jeśli trolowaniem nazywasz uświadamianie laika o podstawach teorii...
    Trolowaniem jest dzielenie włosa na czworo w wątku nie mającym
    specjalnie związku z tematem dzielenia włosa. Do tego są inne wątki,
    powracające na tej grupie jak bumerang, zresztą chyba ze dwa są ,,na
    topie''. Nie mieszaj dwóch porządków ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 92. Data: 2010-05-28 09:16:53
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 28 Maj, 09:44, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

    > [ciach]

    > ?? niby dlaczego wybór ma od tego zależeć? Możesz rozwinąć?

    Po takiej odpowiedzi, zdecydowanie zalecam kupno kompakta /
    hybrydy ...

  • 93. Data: 2010-05-28 09:19:36
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <j...@4...com>,
    Grzegorz Krukowski nabazgrał:

> [...]
    > specjalnie związku z tematem dzielenia włosa. Do tego są inne wątki,
    > powracające na tej grupie jak bumerang, zresztą chyba ze dwa są ,,na

    Zaraz zaraz, wprowadzasz pytającego w błąd, a jak ja wyprowadzam to
    troluję?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Takie słowa od polityka? W Polsce?!

  • 94. Data: 2010-05-28 10:14:46
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-28 11:16, Anonymouse pisze:

    > Po takiej odpowiedzi, zdecydowanie zalecam kupno kompakta /
    > hybrydy ...

    Pieprzysz jak potłuczony. Ostatnio przeglądałem na LCDku foty z Nikona
    D3X. Rozumiem, że doradził byś autorowi tych zdjęć sprzedaż lustra
    FF i kupno kompaktu tylko dlatego, że ogląda zdjęcia na LCD albo TV?
    Zdrowy jesteś?

    PZDR
    Shaman

  • 95. Data: 2010-05-28 10:30:08
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 28 May 2010 10:28:39 +0200, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    wrote:

    > jakieś propozycje? Jest jakiś model, który da radę zrobić zdjęcie przy
    > kiepskim świetle z akceptowalnym poziomem szumów i w dodatku zmieści się
    > w powiedzmy 1,5kPLN?

    Zależy, jaki poziom szumów akceptujesz :-).

    Obejrzyj Canon SX200IS - kieszonkowy, ISO do 3200, stabilizacja optyczna,
    28-336 f/3.4-5.3 i pełne tryby manualne. Wada - nie wymieniana w większości
    testów - to paskudne flary i dość wolne zdjęcia seryjne.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 96. Data: 2010-05-28 10:39:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Agent pisze:
    > LV to podgląd na wizjerze. Chyba poza SONY działa tak że i tak z tego
    > nikt nie korzysta luz w wyjątkowych przyadkach.

    Ja w wyjątkowych przypadkach z niego nie korzystam :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 97. Data: 2010-05-28 10:40:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    > ?? niby dlaczego wybór ma od tego zależeć? Możesz rozwinąć?

    Bo kazde medium wymaga innego pliku.

    Z prawie kazdego kompaktu zrobisz swietne zdjecie do prezentacji
    na TV, ale nie zrobisz dobrego zdjecia na powiekszenie 40x60cm np.

  • 98. Data: 2010-05-28 10:42:31
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 28 Maj, 12:14, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

> [...]
    > D3X. Rozumiem, że doradził byś autorowi tych zdjęć sprzedaż lustra
    > FF i kupno kompaktu tylko dlatego, że ogląda zdjęcia na LCD albo TV?
    Stań przed lustrem i jeszcze raz zadaj to pytanie.

    Nie dość że masz małą wiedzę, to jesteś opryskliwy i masz problemy
    emocjonalne.

  • 99. Data: 2010-05-28 11:00:26
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-28 12:40, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >
    > Z prawie kazdego kompaktu zrobisz swietne zdjecie do prezentacji
    > na TV, ale nie zrobisz dobrego zdjecia na powiekszenie 40x60cm np.

    To jest ograniczenie od dołu... ale anonimowi chodzi raczej o
    ograniczenie od góry.

    Inna sprawa, że to co piszesz to stereotyp, nie tak dawno zamawiałem
    kalendarz dla dziadków ze zdjęciami wnuków - wszystkie fotki robione
    Ixusem - wyszły świetnie. Jeśli warunki nie ograniczają kompaktu to
    fotki nie są złe.

    Ale nawet gdyby to była prawda, to nie oznacza wcale, że nie powinien
    kupować lustrzanki ktoś, kto nie zakłada z góry drukowania zdjęcia na
    A3! To trochę tak, jakby zabronić poecie pisać dobrym piórem tylko
    dlatego, że z reguły pisze do szuflady. Bzdura jakaś.

    PZDR
    Shaman

  • 100. Data: 2010-05-28 11:09:22
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-28 12:42, Anonymouse pisze:

    > Stań przed lustrem i jeszcze raz zadaj to pytanie.
    >
    > Nie dość że masz małą wiedzę, to jesteś opryskliwy i masz problemy
    > emocjonalne.

    Napisałem to ze stoickim spokojem - co więcej - podtrzymuję każe słowo.
    A Ty jeśli nie potrafisz odnieść się do meritum to po co wtrącasz swoje
    3 grosze?

    Wracając do tematu - zadałem konkretne pytanie - w jaki sposób Twoim
    zdaniem mój wybór ma być ograniczony przez medium na którym
    przechowuję/przeglądam zdjęcia? Potrafisz w ogóle to uzasadnić?

    PZDR
    Shaman