  • 81. Data: 2010-05-27 12:23:12
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@N...gazeta.pl>

    shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał(a):

    > Witam, doradĹşcie mi jak podejĹ&#65533;&#65533;do kupna uĹźywanego lustra.
    BÄ&#65533;zie to
    > moja pierwsza lustrzanka. DecydujÄ&#65533;siÄ&#65533;na uĹźywany ze
    wzglÄ&#65533;Ăłw
    > ekonomicznych. PotrzebujÄ&#65533;jej przede wszystkim by uwieczniaÄ&#65533;synka
    (pĂłki
    > maĹ&#65533;) i cĂłreczkÄ&#65533;(juĹź niedĹ&#65533;go :)), ale takĹźe budowa domu,
    rodzinne
    > imprezy itp.

    > Czekam na dobre rady i z gĂłry dziÄ&#65533;ujÄ&#65533;:)

    Witam, może body C 400D/350D plus 50/1.8, powinieneś się zmieścić lub dopłacić
    z 20-30% maks?

    Wynik takiego połączenia (400D) tu:

    http://www.wrzesinscy.com/wp-content/gallery/ewa/mg_
    5150-final-small.jpg
    http://www.wrzesinscy.com/wp-content/gallery/ewa/mg_
    5200-final-small.jpg
    http://www.wrzesinscy.com/wp-content/gallery/ewa/mg_
    5518.jpg

    Z reguły przymykam gdzieś pomiędzy 2.2 a 2.8.

    Przemek

  • 82. Data: 2010-05-27 12:37:55
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote in message

    Olympus E-510 z kitem 14-42 i 40-150.
    Za dodatkowe 100 zł polecam adapter OM:3/4 i np om zuiko f1.8/50mm

    W zupełności Ci to do zabaw z GO wystarczy

  • 83. Data: 2010-05-27 12:46:54
    Od: John Smith <u...@e...net>

    shaman napisał(a):

    > JUPI! dochodzimy do sedna :) którego Ty osobiście mógłbyś polecić?
    > Bardziej skłaniasz się ku taniemu Canonowi czy Nikonowi?

    Nie będę Ci nic sugerował, bo nie siedzę w najtańszych modelach. Chociaż
    właściwie siedzę, mam 350D, ale porównania do innych używanych w tej
    cenie nie mam. Tyle, że ja mam inny budżet, w ciągu tych 5 lat dokupiłem
    droższe szkła i jakbym miał teraz kupować następną lustrzankę to
    patrzyłbym raczej w obszary ok 2-3kPLN za korpus, więc mój punkt
    widzenia jest trochę inny niż Twój. Jakbym miał budżet 1,5kPLN za
    zestaw, to pewnie wziąłbym 1000D ze stabilizowanym kitem, ale tak można
    w nieskończoność przesuwać granicę. :-)

    --
    Mirek

  • 84. Data: 2010-05-27 13:09:30
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-27 14:46, John Smith pisze:

> [...]
    > widzenia jest trochę inny niż Twój. Jakbym miał budżet 1,5kPLN za
    > zestaw, to pewnie wziąłbym 1000D ze stabilizowanym kitem, ale tak można

    gdybym miał 2-3kPLN to wiedział bym co brać :)

    Dzięki za dyskusję - sporo się dowiedziałem, teraz tylko muszę wybrać :)

    PZDR
    Shaman

  • 85. Data: 2010-05-27 19:51:10
    Od: John Smith <u...@e...net>

    shaman napisał(a):

    > gdybym miał 2-3kPLN to wiedział bym co brać :)

    Z ciekawości:
    Co byś wybrał?

    > Dzięki za dyskusję - sporo się dowiedziałem, teraz tylko muszę wybrać :)

    Służę uprzejmie :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 86. Data: 2010-05-28 06:25:05
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-27 21:51, John Smith pisze:

    > Z ciekawości:
    > Co byś wybrał?

    przy budżecie powyżej 2kPLN brałbym to:
    http://www.e-fotojoker.pl/product/nikon/nikon-d5000-
    z-ob-nikkor-18-105-mm-dx-vr/

    PZDR
    Shaman

  • 87. Data: 2010-05-28 07:19:57
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 27 Maj, 09:45, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:
> [...]
    > jakieś pułapki (a może nie ma :)). Wszyscy podają ilość klapnięć migawki
    > (o dziwo wszyscy sprzedający używali sprzętu amatorsko i zrobili tylko
    > 4-7tys zdjęć :)). Czy to jest główny parametr? Ja bym raczej zwrócił
    > uwagę na stan obudowy - rysy, obtarcia itp, ale może się mylę?
    >
    > Dotychczas miałem super zooma Canon S1 (padł), i maleńkiego Ixusa
    > SD1000. Z funkcjonalności pierwszego byłem zadowolony i często
    > korzystałem z manuala i trybów preselekcji. Ixus to zabawka, ale za to
    > nawet nie czuć go w kieszeni.
    >
    > Czekam na dobre rady i z góry dziękuję :)

    Wybór zależy od tego co robisz ze zrobionymi fotkami? Oglądasz na LCD
    komputera, oglądasz na TV, robisz odbitki papierowe (jakiej wielkości)?

  • 88. Data: 2010-05-28 07:44:56
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-28 09:19, Anonymouse pisze:
> [...]
    [ciach]

    > Wybór zależy od tego co robisz ze zrobionymi fotkami? Oglądasz na LCD
    > komputera, oglądasz na TV, robisz odbitki papierowe (jakiej wielkości)?

    ?? niby dlaczego wybór ma od tego zależeć? Możesz rozwinąć?

    PZDR
    Shaman

  • 89. Data: 2010-05-28 08:19:10
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    [ciach]

    pieprzyć używaną lustrzankę, kupić szybkiego kompakta i będzie cool!

  • 90. Data: 2010-05-28 08:28:39
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-28 10:19, J-L-F pisze:

    > [ciach]
    >
    > pieprzyć używaną lustrzankę, kupić szybkiego kompakta i będzie cool!

    jakieś propozycje? Jest jakiś model, który da radę zrobić zdjęcie przy
    kiepskim świetle z akceptowalnym poziomem szumów i w dodatku zmieści się
    w powiedzmy 1,5kPLN?

    PZDR
    Shaman