    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 6 Mar 2016 11:58:27 -0800 (PST)
    Subject: [kupno] Berlingo / Doblo / Coś Innego !?
    From: Iglo <I...@o...pl>

    Szukałem Partner/Berlingo/Caddy/Kangoo w budżecie do 15kzł, w tym na pakiet startowy
    i doprowadzenie do ludzi. Wersji stricte osobowej. Bardzo ciężki temat. Jakoś
    wyposażonych wersji jak na lekarstwo. Caddy że względu na zdecydowanie za dużą cenę i
    ubogie wyposażenie odpadł pierwszy. Znalazł się jeden egzemplarz Doblo, ale jazda na
    pusto z tymi resorami z tyłu po nierównościach mnie odstraszyła, może to była wada
    konkretnego egzemplarza, ale tył skakał na dziurach i się tłukł. Citroën/Peugeot
    celowałem w 1.6HDi, takie były w tych rocznikach. Niestety, nie znalazłem czegoś co
    rokowało. Widziałem 5. W końcu nie do końca przekonany pojechałem obejrzeć Kangoo, r.
    2007 jeszcze stara wersja, zwykły benzyniak 1.6. Wersja osobowa, bogata, schowki
    lotnicze, klimatyzacja, podgrzewane fotele, stoliki z tyłu. Chyba najmniejsze z
    takich aut, ale dla mnie wystarczające. Stan był bardzo dobry, papiery na przebieg,
    trochę ponad 200 tysięcy. Przez rok przyjechałem 20 tysięcy, jedyna usterka to
    zacięty termostat. Średnie spalanie (rzeczywiste, nie z kompa) 7.3/100. 95KM fajnie
    sobie radzi z tym małym kioskiem ruchu. Po początkowym szoku z wysokiej pozycji za
    kierownicą i masy powietrza nad głową (wcześniej duże ,komfortowe kombi) same zalety.
    Do kufra wchodzi tyle samo, zaparkować łatwiej bo krótszy, dzieci łatwo wsadzić bo
    suwane drzwi, spory prześwit nie boi się zwalniaczy i krawężników.
    W moim przypadku strzał w 10, do nadejścia konkretnego uderzenia kryzysu wieku
    średniego nie chcę nic innego, poza takimi prostymi "kombivanami".
    Powodzenia w poszukiwaniach.