  • Data: 2016-03-06 21:41:04
    Temat: Re: [kupno] Berlingo / Doblo / Coś Innego !?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2016 o 19:53, LinFanQri pisze:

    > RHY... auto czymś się wyróżnia? Po czym poznać? Na "stacjach-krzak"
    > raczej nie tankuje także drugi problem mi nie grozi... raczej :)
    w VINie jest ciąg znaków RHY a VIN powinien być w dolnym rogu szyby.
    Sam silnik rhy to początkowa odmiana 2.0 hdi 90 koni. potem koni
    dokładano, poprawiano "eko" dodając nie potrzebne i psujące się gagety.

    Natomiast 1.9, na serio bez widocznej szkody pojedzie na oleju po
    frytkach, powiedzmy 1:1 z ON

    ToMasz