  • Data: 2016-03-07 21:55:17
    Temat: Re: [kupno] Berlingo / Doblo / Coś Innego !?
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-07 o 19:09, LinFanQri pisze:

    > Hmmm... przesiadka z Corsy w Combo.... Cenowo wygląda OK, wyposażenie
    > ujdzie... A jak wygląda to na długich trasach? Wygodny czy tak sobie?
    > Francuzy pod tym względem prezentują się ciekawiej.

    Nie namawiam Cię, napisałem tylko jak to u mnie wygląda.
    Długie trasy - jeździłem do Włoch i Austrii, wytrzymałem, ale kręgosłup
    mi dokuczał, inna sprawa, że ja mam porypany, współtowarzyszom nie dokuczał.
    Komfort - trochę głośny powyżej 100, poza tym w miarę normalnie.
    Francuzami nie jeździłem, ale chyba rzeczywiście są wygodniejsze.

    > Silniki nie powalają. Ani olej ani benzyna... słabe to wszystko. Po
    > mieście wiadomo... nie ma co fruwać - ale na trasie fajnie byłoby
    > wyprzedzać z zapasem a nie zastanawiać się zdążę/nie zdążę...
    >
    > I teraz mam zagadkę :)

    Ja gdybym teraz czegoś szukał, to wziąłbym teraz francuza, ale to tak
    dla odmiany, bo Combo znudził mi się dokumentnie.
    Na razie jeżdżę, bo mam go od nowości, wiem co w nim siedzi, nie psuje
    się, nie rdzewieje, nie bity. Szkoda byłoby oddać za psie pieniądze.