  • Data: 2016-03-07 19:09:46
    Temat: Re: [kupno] Berlingo / Doblo / Coś Innego !?
    Od: LinFanQri <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2016 o 18:31, adam pisze:
    > (...)
    >
    > Jest jeszcze Opel Combo.
    > Jeżdżę 14 lat tym kredensem, od samej nowości. Niektórzy się
    > podśmiewają, ale na razie nie zamierzam sprzedawać.
    > 320 tys km, zero zużycia oleju. Silnik 1.7 DTI, trochę słaby, ale po
    > mieście nie wychodzi poza 6l nawet zimą. Autostrada 100 - 140 km/h +
    > klima - 6,02 litra. Teraz dojeżdżam ponad 40 km do pracy pali nieco
    > poniżej 5,5.
    > Przez około 300 tys km jeżdżony zawsze na krótkich odcinkach (poza
    > urlopami), zero problemów z tym związanych

    Hmmm... przesiadka z Corsy w Combo.... Cenowo wygląda OK, wyposażenie
    ujdzie... A jak wygląda to na długich trasach? Wygodny czy tak sobie?
    Francuzy pod tym względem prezentują się ciekawiej.

    > Zalety
    > 100% cynkowanych blach
    > oszczędny
    > bardzo mało awarii
    > bardzo dużo miejsca w środku
    >
    > Wady:
    > najbrzydszy ze wszystkich
    > najniżej się siedzi
    > trochę mało mocy
    > brak ogrzewania w mieście (oszczędny silnik), poza miastem też długo się
    > rozgrzewa. Osłona chłodnicy niewiele daje. Myślę, że pomogłaby osłona
    > silnika od spodu.

    Silniki nie powalają. Ani olej ani benzyna... słabe to wszystko. Po
    mieście wiadomo... nie ma co fruwać - ale na trasie fajnie byłoby
    wyprzedzać z zapasem a nie zastanawiać się zdążę/nie zdążę...

    I teraz mam zagadkę :)