  • 21. Data: 2011-03-04 08:53:08
    Temat: Re: ktory dysk wybrac
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 09:29:35 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

> [...]
    hread/thread/14c49655e8c4bca6/135f6dcd3df7671d?hl=pl
    #135f6dcd3df7671d

    > Nie wszyscy mają konta na googlach.

    Do czego Ci tu konto na Google potrzebne?

    > Może streść albo podaj datę i temat?

    Temat: Seagate'a
    Data: 8 Lip 2010, 12:28

    [ Destroying everything seems like the best option. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 22. Data: 2011-03-04 09:09:08
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    Andrzej Ława wrote:

    https://groups.google.com/group/pl.pregierz/browse_t
    hread/thread/14c49655e8c4bca6/135f6dcd3df7671d?hl=pl
    #135f6dcd3df7671d

    > Nie wszyscy mają konta na googlach.
    > Może streść albo podaj datę i temat?

    A co się dzieje jak klikniesz linka?

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl

  • 23. Data: 2011-03-04 09:30:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 09:53, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    hread/thread/14c49655e8c4bca6/135f6dcd3df7671d?hl=pl
    #135f6dcd3df7671d

    > Do czego Ci tu konto na Google potrzebne?

    Żeby przeczytać ten wątek, na który się powołujesz - google domaga się
    zalogowania.

    > Temat: Seagate'a
    > Data: 8 Lip 2010, 12:28

    A, chodzi o ten myk z dużymi sektorami? Przecież wystarczy przypilnować
    detali przy partycjonowaniu i jest OK.

  • 24. Data: 2011-03-04 11:02:33
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > Żeby przeczytać ten wątek, na który się powołujesz - google domaga się
    > zalogowania.

    Pecha masz? ;) ja mogę jakoś czytać bez logowania ..

    --
    Wojtek

  • 25. Data: 2011-03-04 11:45:35
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał(a):

    >Wystarczy poszukac np. informacji w kontekscia NAS DNS-323 i dyskow WD,
    >ja otrzymalem osobiscie taka odpowiedz od WD. Oczywiscie to co otrzymuje
    >uzytkownik to propaganda dzialu PR, ktory de facto nie ma za bardzo
    >pojecia o co w tym wszystkim chodzi. Technicznie czasy obslugi bad
    >sektorwow w dyskach WD sa na tyle dlugie, ze system ktory to obsluguje
    >stwierdza, ze dysk przestaje odpowiadac. tak bylo za czasów:

    Nie slyszalem o takich historiach, zeby mapowanie bad sektorow
    przez elektronike dysku trwalo tak dlugo, zeby az dysk sie odmeldowywal.
    Ale sie zainteresuje tematem.

    >EADS, prawdopodobnie EARS juz dziala zupelnie inaczej bo w trybie
    >niezwykle przyspieszonym zastapil cala serie (>=1GB) EADS.

    No to niech kupi EARS 2TB.

  • 26. Data: 2011-03-04 11:49:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 10:09, Zbigniew Cofała pisze:

    > A co się dzieje jak klikniesz linka?

    Wyskakuje strona logowania do googlowej bramki usenetowej.

  • 27. Data: 2011-03-04 11:49:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2011 12:02, Wojtek pisze:

    > Pecha masz? ;) ja mogę jakoś czytać bez logowania ..

    Przypuszczam, że raczej masz zapisane "ciasteczko" i de facto jesteś
    zalogowany.

  • 28. Data: 2011-03-04 12:29:23
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    >Przypuszczam, że raczej masz zapisane "ciasteczko" i de facto jesteś
    >zalogowany.

    Nie. Ja tez moge bez zalogowania. Nie przypominam sobie,
    aby kiedykolwiek do wyszukiwania i czytania wiadomosci na newsach
    przez googla trzeba bylo sie gdzie logowac.

  • 29. Data: 2011-03-04 12:29:32
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Ława"
    >Przypuszczam, że raczej masz zapisane "ciasteczko" i de facto jesteś
    >zalogowany.

    Hmm... u mnie pokazuje. I nie, nie jestem zalogowany. Specjalnie
    odpaliłem Operę, której normalnie nie używam i wyczyściłem wszystkie
    twory ciastkopodobne.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 30. Data: 2011-03-04 12:40:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Szukalem w wielu zrodlach (swego czasu). WD nigdy nie chcial tego
    > potwierdzic. Co jest wygodne, bo daje im swobode.

    pytalem, bo sam mam jedno z tych scierw - 1TB dokladnie
    i on ma 5400 rpm a nie 7200 czy inna, ze juz nie wspomne
    o sylnnej "zmiennej predkosci obrotowej" ;)