  • 11. Data: 2010-06-19 13:02:49
    Temat: Re: którędy ze śląska nad morze w wakacje?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hvi813$2pb$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Cavallino"

    > Jak dorzucisz jeszcze milion Tirów do wyprzedzenia, trzysta tysięcy
    > traktorów i 796 rowerzystów

    Nocą, z soboty na niedzielę?

  • 12. Data: 2010-06-19 13:10:20
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 12:58:37 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
    > Ja bym jechał przez Berlin

    A czytacie w ogóle co pisze wątkotwórca? Cyt.:"Zaznaczam od razu że
    jazda przez Niemcy nie wchodzi w grę, bo nie chcę dodatkowych 200 km
    robić. "

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2010-06-19 13:30:24
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Seba"

    > A czytacie w ogóle co pisze wątkotwórca? Cyt.:"Zaznaczam od razu że
    > jazda przez Niemcy nie wchodzi w grę, bo nie chcę dodatkowych 200 km
    > robić. "

    To jest właśnie ten paradoks w którym dokładając 200km zyskujesz na
    czasie, bezpieczeństwie i wbrew pozorom na paliwie bo jak ustawisz
    tempomat na 110km/h to właściwie do konca trasy tak dojedziesz, spalisz
    mniej niż ciągłe zwalnianie przed fotoradarami, wiochami, rondami,
    szykanami - odpuszczam już te tiry i traktory ;-)
    No ale każdy jedzie jak lubi.

  • 14. Data: 2010-06-19 13:31:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 11:52:15 +0200, Marcin Luty wrote:
> [...]
    >Wracalem wczoraj przez Poznan i Wroclaw - wyszlo 1,5 godziny dluzej...

    Ale to musiales chyba dosc pechowo trafic. Gdyby to jeszcze do
    Swinoujscia bylo, razem z promem, to tak. Ale do Kolobrzegu ?

    Z poludnia wroclawia przez Poznan to jest ~450km.
    Ale z Kolobrzegu do Szczecina jest ~120km. Czyli roznica to tak
    powiedzmy 330km po kraju, kontra 590 km po autostradach.

    Trzeba miec duzego pecha zeby na tym stracic 1.5h.
    Albo sie wpakowac w jakis korek w Poznaniu czy Wrocku - co takie
    trudne nie jest :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-06-19 13:37:06
    Temat: Re: któredy ze oel?ska nad morze w wakacje?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F."

    > Z poludnia wroclawia przez Poznan to jest ~450km.
    > Ale z Kolobrzegu do Szczecina jest ~120km. Czyli roznica to tak
    > powiedzmy 330km po kraju, kontra 590 km po autostradach.

    Dlaczego 330 - 590, a nie 330 - 470? ;-)

  • 16. Data: 2010-06-19 13:41:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 13:31:40 +0200, J.F. wrote:

> [...]
    >Ale z Kolobrzegu do Szczecina jest ~120km. Czyli roznica to tak
    >powiedzmy 330km po kraju, kontra 590 km po autostradach.

    Przepraszam, blad rachunkowy - 330 kontra 490km.

    No to zaczyna sie robic ciekawiej, bo powiedzmy 4h kontra 4h plus dwa
    miasta ..

  • 17. Data: 2010-06-19 13:44:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 13:30:24 +0200, Przemysław Czaja wrote:
> [...]
    >tempomat na 110km/h to właściwie do konca trasy tak dojedziesz, spalisz
    >mniej niż ciągłe zwalnianie przed fotoradarami, wiochami, rondami,

    Tylko ze jak ustawisz 110 na tempomacie i nadrobisz 200km, to nie
    zyskasz na czasie, nie zyskasz na paliwie i nie zyskasz spokoju, bo to
    za wolno zeby jechac lewym pasem i za szybko na prawy.
    Chyba ze w weekend, gdy u niemca tirom nie wolno.

    A jak przyspieszysz to znow roznie z tym bezpieczenstwem moze byc ..

    J.

  • 18. Data: 2010-06-19 13:56:53
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 13:30:24 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > To jest właśnie ten paradoks w którym dokładając 200km zyskujesz na
    > czasie, bezpieczeństwie i wbrew pozorom na paliwie

    Wiesz, trasę WRC - Szczecin przebywałem swego czasu bardzo wielokrotnie,
    różnymi wariantami (koszty dojazdu były sprawą drugorzędną - liczył się
    czas i komfort jazdy). I jakoś najbardziej optymalną drogą (tempomat na
    110 km/h na autostradzie jako prędkość komfortowa - no dajże spokój ;)
    ), pod wieloma względami okazazywała się trasa przez Z.G./Gorzów Wlkp.
    A tutaj wątkotwórca musi jeszcze dojechać jeszcze bardziej w głąb
    naszego kraju - dlatego uważam, że proponowaniu mu jazdy przez drogi
    naszego zachodniego sąsiada mija się *zupełnie* z celem.
    Już nawet nie wspominając o tym, że On chce jechać w weekendową noc.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 19. Data: 2010-06-19 14:01:54
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Seba"

> [...]
    > naszego zachodniego sąsiada mija się *zupełnie* z celem.
    > Już nawet nie wspominając o tym, że On chce jechać w weekendową noc.

    Dobrze, dobrze...napisałem tylko jak JA bym pojechał, dobrze, że
    proponujecie inne rozwiązania, bo watkotwórca bedzie miał mozliwośc
    wyboru.

    Pozdrawiam

    Przemo

  • 20. Data: 2010-06-19 14:14:11
    Temat: Re: którędy ze ?lšska nad morze w wakacje?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:

    > Tylko ze w wariancie 1 tych wiosek niezbyt duzo.
    > CB na poklad i przejedzie w 6h.
    > Moze byc problem ze za wczesnie przyjedzie - i co tu robic z placzacym
    > dzieckiem o 6 rano :-)

    to jest wiecej niż 600km, wiec wychodzi średnia ponad 100km/h _średnia_!!!

    ToMasz