  • 31. Data: 2009-07-15 17:32:17
    Temat: Re: koniec 2D w fotografi - trójwymiarowy aparat w cenie dla każdego
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    XX YY wrote:

    > jak dla kogo , dla profesjonalisty nie .

    A to nie profesjonaliści od realizacji nagrań od jakiegoś czasu
    skutecznie i małymi kroczkami mordują dźwięk na płytach? Może ci, którzy
    już dzisiaj słuchają "muzyki" z komórek - są po prostu dalekowzroczni? ;)
    Jeszcze parę lat i to będzie standard... Ja już na szczęście będę wtedy
    kompletnie głuchy.

  • 32. Data: 2009-07-15 18:06:46
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Wed, 15 Jul 2009 01:23:43 -0700 (PDT), Howk <p...@p...onet.pl>
    pisze:

    >Prawdziwie trójwymiarowy aparat:
    >http://technowinki.onet.pl/1,356,2008368,1,wiadomos
    c.html

    Dobrze, że ktoś zechciał wreszcie zrealizować ten pomysł :-)

    Intryguje mie forma opisania tej nowinki w Oneci. Czy przedstawienie
    wyglądu tylnej ścianki aparatu, ma efektownie zprezentować, że to co
    widać na LCD aparatu, to jest zdjęcie trójwymiarowe? LOL
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 33. Data: 2009-07-15 19:42:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jester pisze:

> [...]
    > już dzisiaj słuchają "muzyki" z komórek - są po prostu dalekowzroczni? ;)
    > Jeszcze parę lat i to będzie standard... Ja już na szczęście będę wtedy

    Na szczęście piraci zabezpieczą stary dobry, niezgwałcony masteringiem
    materiał z XX wieku :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 34. Data: 2009-07-15 21:32:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jul 2009 10:44:34 +0200, Roger from Cracow wrote:

    >Janko gwarantuję Ci że w chwili kiedy do masowej produkcji wejdą
    >monitory 3D takiebez okularow i innych badziewi i będą w cenie do
    >1500zł. Fotografia 3D błyskawicznie się upowszechni.

    Sa juz pierwsze chipy holograficzne, a patrzac na rozwoj elektroniki
    .. za 10 lat moga juz byc 40 calowe. Co prawda po 4500, ale takie tez
    sie sprzedawaly.

    A juz obecnie okularki moglyby chyba byc.

    J.

  • 35. Data: 2009-07-16 02:47:28
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    John Smith wrote:
    > "One lens should be enough for everyone"

    ROTFL! :)

  • 36. Data: 2009-07-16 07:04:40
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Henry(k) napisał(a):

    > Każdy by zauważył. Tylko po co? Słuchanie muzyki i wyłapywanie niuansów
    > brzmienia wybranych instrumentów to tylko marnowanie czasu i uwagi...

    Kurcze, Henry,
    Naprawdę dla Ciebie różnica między jakością muzyki słuchanej z
    głośniczka komórki czy przez słuchawki to są tylko niuanse?

    Ze wzrokiem też tak masz?

    Pozdrawiam, mam nadzieję bez urazy,
    --
    Mirek

  • 37. Data: 2009-07-16 07:31:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 09:04:40 +0200, John Smith napisał(a):

    > Kurcze, Henry,
    > Naprawdę dla Ciebie różnica między jakością muzyki słuchanej z
    > głośniczka komórki czy przez słuchawki to są tylko niuanse?

    Aż tak to nie - do poziomu komórki nie doszedłem ;-) Ale
    generalnie słucham i z małych słuchawek małego odtwarzacza
    mp3 czy z pocketpc (co się naszukałem słuchawek do niego,
    bo dziad lubi niskoomowe i te małe douszne brzmiały jak kupa
    - nawet dla mnie ;-) ), czy też z przenośnego odtwarzacza
    albo na dużych głośnikach i wzmacniaczu. I generalnie nie robi
    mi to dużej różnicy - muzyka jest dla mnie zawsze tłem gdy
    robię coś innego - ma dotrzeć do mojego mózgu i wywołać
    "pozytywne wibracje".
    Owszem - czasami sięgam bo najlepsze co mam czyli słuchawki
    sennheisera i słucham sobie na przykład Wagnera, ale
    to raczej od święta. I wtedy tylko słucham muzyki - skupiam
    się na niej - coś jak obiad w dobrej restauracji raz na jakiś
    czas.

    > Ze wzrokiem też tak masz?

    Tak - wzrok świetny, ale mimo to podobają mi się obrazy
    Van Gohga, np. ten:
    http://arttoheartweb.com/images/Van_Gogh_Starry_Nigh
    t.jpg
    mimo że jakieś takie nieostre ;-)

    Wracając do fotografii to mam podobnie - zdjęcia na ścianie
    wieszam żeby było ładnie i stwarzały miłą atmosferę w pokoju,
    a nie żeby porażały wysoką jakością techniczną :-)
    Kiedyś nawet miałem na ścianie zdjęcie zrobione
    z pliku 600x480px - jakościowo odpowiednik muzyki z komórki,
    ale bardzo mi się ono podobało, bo to był taki klimatyczny
    widoczek BW w sepii i słaba jakość dodawała mu klimatu starego,
    podniszczonego zdjęcia.

    > Pozdrawiam, mam nadzieję bez urazy,

    Przecież koleżeńsko sobie piszemy - nikt tu nikogo z widłami
    nie będzie ganiał ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 38. Data: 2009-07-16 07:42:24
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Henry(k) napisał(a):

    > Aż tak to nie - do poziomu komórki nie doszedłem ;-)

    [...]

    > Tak - wzrok świetny,

    To przeczytaj jeszcze raz wątek, w szczególności post Adama z 13:08
    :-)

    --
    Mirek

  • 39. Data: 2009-07-16 10:34:07
    Od: John Smith <u...@e...net>

    _rK_ napisał(a):

    > Wcale to nie takie glupie. W aparacie, ktorym robie kwadratowe zdjecia,
    > nie zmienilem obiektywu od prawie trzech lat. Na dodatek to szklo
    > staloogniskowe. Z poczatku nosilem w torbie jeszcze dwa pozostale, ale
    > ostatnio torba zostaje w domu a aparat chodzi ze mna na spacery w
    > przypaskowej sakwie. Przeklada sie to pieknie na fotografowanie. Polecam.

    Ba!
    Też bym tak robił, jakbym dysponował 31/1.8 do małoobrazkowego Pentaxa.
    Bo na średni analogowy już się nie piszę. :-)

    --
    Mirek

  • 40. Data: 2009-07-16 10:36:08
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>