  • 11. Data: 2009-07-15 11:08:12
    Temat: Re: koniec 2D w fotografi - trójwymiarowy aparat w cenie dla każdego
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > W porównaniu do slajdu to onanizm :-)

    Powiedz to pokemonom słuchającym muzyki z komórek (nie przez słuchawki) :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-07-15 11:27:56
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Howk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Prawdziwie trójwymiarowy aparat:
    http://technowinki.onet.pl/1,356,2008368,1,wiadomosc
    .html

    >te wszystkie nasze lustra niedługo trafią do kosza :)

    Bez przesady, nie wszystkie...

  • 13. Data: 2009-07-15 11:34:47
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Powiedz to pokemonom słuchającym muzyki z komórek (nie przez słuchawki) :)

    Hmm wygląda na to, że jestem już ekshumą. Nie mam kontaktu z ludźmi
    (dobrze podejrzewam?) słuchających muzyki przez pierdzik telefonu. :-)

    Ale chyba i oni zauważyliby różnicę w jakości, jakby im to wmusić
    odpowiednio agresywnym marketingiem?

    --
    Mirek

  • 14. Data: 2009-07-15 11:41:31
    Od: John Smith <u...@e...net>

    awygo napisał(a):
    > U?ytkownik "Howk" <p...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
> [...]

    Wyobraziłem sobie całkiem nowe dwuoczne obiektywy jak lornetki.
    Szczególnie ciekawe może być rozwiązanie spójnej stabilizacji w obu
    kanałach.

    --
    Mirek

  • 15. Data: 2009-07-15 11:42:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > Hmm wygląda na to, że jestem już ekshumą. Nie mam kontaktu z ludźmi
    > (dobrze podejrzewam?) słuchających muzyki przez pierdzik telefonu. :-)

    Ja tam słucham niestety czasem w publicznej komunikacji. Ale i ostatnio
    np. w niejakim Podczerwonym (piękne chaty góralskie, tylko trzeba
    wyniuchać pomiędzy pustakowacami) szedł sobie taki jeden z pierdzącą
    komórą, w odzież sportową stylizowaną na znaną firmę ubrany...

    > Ale chyba i oni zauważyliby różnicę w jakości, jakby im to wmusić
    > odpowiednio agresywnym marketingiem?

    Odpowiednio agresywny marketing uczyni różnicę nawet jak jej nie ma :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 16. Data: 2009-07-15 11:57:46
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Ja tam słucham niestety czasem w publicznej komunikacji.

    Lubię czasem dla odmiany, rzeczywiście absorbujące zajęcie (komunikacja
    miejska) :-)

    "The trick is to realize that the shit that falls on you is fertilizer."
    - Ron Mangravite

> [...]
    > wyniuchać pomiędzy pustakowacami) szedł sobie taki jeden z pierdzącą
    > komórą, w odzież sportową stylizowaną na znaną firmę ubrany...

    "We must be the change we wish to see in the world."
    - Mahatma Gandhi

    Czyli nadzieja w dzieciach naszych :-)

    > Odpowiednio agresywny marketing uczyni różnicę nawet jak jej nie ma :)

    Czyli jak już będzie produkt odpowiedniej jakości (a tani nie będzie) to
    będzie i komu kupować :-)

    --
    Mirek

  • 17. Data: 2009-07-15 12:05:13
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    >http://technowinki.onet.pl/1,356,2008368,1,wiadomos
    c.html

    >te wszystkie nasze lustra niedługo trafią do kosza :)

    zwykły gadzet, znajdzie nabywców wśród tych co lubią w ten sposób
    "zaistnieć" w towarzystwie

  • 18. Data: 2009-07-15 12:09:46
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kokos napisał(a):
    h.googlegroups.com...
    .html

    > zwyk?y gadzet, znajdzie nabywców w?ród tych co lubi? w ten sposób
    > "zaistnieae" w towarzystwie

    "One lens should be enough for everyone"

    --
    Mirek

  • 19. Data: 2009-07-15 12:19:05
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 15 Jul., 10:23, Howk <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Prawdziwie trójwymiarowy aparat:http://technowinki.onet.pl/1,356,2008368,1,wi
    adomosc.html

    > te wszystkie nasze lustra  niedługo trafią do kosza :)

    aparat jest prawdziwie trojwymiarowy jak kazdy inny - to prawda - ma
    dlugosc , szerokosc , wysokosc .
    3 wymiary w przestrzeni 3-troj wymiarowej.

    zdjecia sa dwuwymiarowe , a fotografia natywa sie stereoskopowa a nie
    3 wymiarowa .
    znana w fotografii niemal od jej zarania.

    jesli nasze lustra trafia do kosza ( czego nie przewiduje w
    najblizszej przyszlosc ) to nie z tego powodu.:-)

  • 20. Data: 2009-07-15 12:21:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > zwykły gadzet, znajdzie nabywców wśród tych co lubią w ten sposób
    > "zaistnieć" w towarzystwie

    Mnie tym się nie udało...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zamiast telewizora oglądam pralkę - program ten sam, a jeszcze pierze/