  • 251. Data: 2009-10-22 14:22:53
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Jeszcze dodam tytułem ostudzenia emocji, na drugą połowę 2010 jest
    planowa premiera Chrome OS. Google przyjdzie i pozamiata ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 252. Data: 2009-10-22 14:41:09
    Temat: Re: komputer dla fotografa [flejm]
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał Bartosz Skowronek na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    > pojecia nie mam ale to mozliwe - w koncu this is polska!

    .. a jednak PLiterki w Unisonie jakoś isn't :o)

    MSPANCnie
    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement

  • 253. Data: 2009-10-22 15:36:56
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    de Fresz napisal:
    > Porównuję akurat to, co mam pod ręką. Co do archaizmu XP-ka (o
    > konieczności restartu po zmianie ustawień TCP/IP już mi się nie chce
    > nawet pisać,

    Naprawde? Cholera, bo moj XP-ek o tym nie wie i radosnie zmienia profile
    sieciowe bez zadnych restartow. Moze masz jakiegos archaika albo
    chinska podrobe? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 254. Data: 2009-10-22 15:47:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    cichybartko pisze:
    > Jeszcze dodam tytułem ostudzenia emocji, na drugą połowę 2010 jest
    > planowa premiera Chrome OS. Google przyjdzie i pozamiata ;).

    Wątpię :)

  • 255. Data: 2009-10-22 17:17:56
    Temat: [OT] Re: komputer dla fotografa [flejm]
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl>

    On 2009-10-22 16:41:09 +0200, "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl> said:

    > .. a jednak PLiterki w Unisonie jakoś isn't :o)

    to kwestia wyboru - pisalem tak z pana, z outlooka, z thunderbirda, z
    40tude dialog wiec pisze tez z unisona.

    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info

  • 256. Data: 2009-10-22 23:36:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Oct 2009, adam wrote:

    > Użytkownik "XX YY" napisał
    > w pc windowsa duze litery wychoza mi gorzej niz male
    > w macu wychodza mi latwiej
    > ----------------------------
    >
    > ROTFL : )))))
    > Nie, ja nie mogę.....

    Niektórzy twierdzą, że w przypadku komputerów problemów
    trzeba szukać w interface. Pytanie "którym" to osobna
    sprawa :]
    (BTW: a myślałem, że co do klawiszologii, to od czasów
    sławnego "any key" mało może mnie zdziwić :])

    > wszystko ladnie i logicznie poukladane.
    > ----------------------------
    >
    > Tak jak logiczne było niedawno "ciało" : ))))))

    Nie przebijesz "tkliwości".

    pzdr, Gotfryd

  • 257. Data: 2009-10-22 23:45:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Oct 2009, Bartosz Skowronek wrote:

    > latwo wylaszac takie deklaracje - jednak na tym wlasnie polega rozwoj. gdyby
    > nie to siedzialbyc przy CLI a nie GUI.

    Eeeee.... a przy czym ja siedzę?

    pzdr, Gotfryd

  • 258. Data: 2009-10-23 05:58:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    cichybartko napisał(a):

    > Jeszcze dodam tytułem ostudzenia emocji, na drugą połowę 2010 jest
    > planowa premiera Chrome OS. Google przyjdzie i pozamiata ;).

    Znaczy nakładka Google na Linuxa? ;P

    j.

  • 259. Data: 2009-10-23 07:44:30
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 01:36:03 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > (BTW: a myślałem, że co do klawiszologii, to od czasów
    > sławnego "any key" mało może mnie zdziwić :])

    Mnie zdziwiło w ubiegłym tygodniu. Z niemieckiej firmy, która (chyba
    tylko w ramach sportu) zaczęła nieśmiało zabierać się za polonizację
    interfejsu (na szczęście nie całego), otrzymałem nietypową prośbę - abym
    przesłał polską klawiaturę... Hm, jaka to jest "polska kalwiatura"? Mogę
    się jedynie domyślać, że Niemiec używający na codzień klawiatury z öüß,
    Strg zamiast Ctrl itd., nie wyobraża sobie by na "polskiej" klawiaturze
    nie było naszych ąęć. Co więc robić - dla świętego spokoju wysłałem
    klawiaturę QWERTY. Niech kombinują :)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 260. Data: 2009-10-23 08:44:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-23 09:44:30 +0200, Grzegorz Góra <g...@p...fr> said:

> [...]
    > Strg zamiast Ctrl itd., nie wyobraża sobie by na "polskiej" klawiaturze
    > nie było naszych ąęć. Co więc robić - dla świętego spokoju wysłałem

    No i formalny błąd, bo prawdziwie "polska klawiatura", to układ
    maszynistki. A że mało kto tego używa i ciężko nawet kupić kibord w
    takim układzie, to już inna sprawa.

    de Fresz