  • Data: 2012-08-24 09:03:07
    Temat: komis zadzwonił, że ma dla mnie klienta - czy to ściema?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od jakiegoś czasu jeżdżę z karteczką "sprzedam" na aucie. Wczoraj
    zadzwonił do mnie koleś z pytaniem czy to manual czy automat i jaka
    cena. Nic więcej go nie interesowało (a na karteczce informacji minimum
    - rok produkcji, jaki silnik i mój telefon).

    Po pól godzinie dostaję sms'a od autokomisu z informacją, że ma dla mnie
    klienta i żeby przyjechać, zostawić mu auto na dzień czy dwa.

    Zadzwoniłem i zapytałem, czy nie interesują go szczegóły auta,
    powiedział że nie, widział, obfotografował i klient jest zdecydowany bo
    potrzebuje diesla.

    Mi to zalatuje ściemą na kilometr - po pierwsze - klient zdecydowany,
    mimo że widział auto jedynie na zdjęciach i nie zna nawet wyposażenia.
    Po drugie - jesli ten komisant rzeczywiście zadał sobie trud na
    zrobienie zdjęć, to nie zajrzał nawet do środka, jaka tam jest skrzynia
    biegów?

    No i teraz pytanie - o co kaman? Czy to po prostu sposób na to, żeby
    komis miał więcej aut na parkingu, bo to lepiej wygląda?

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!