  • Data: 2012-08-25 22:04:30
    Temat: Re: komis zadzwonił, że ma dla mnie klienta - czy to ściema?
    Od: Chris <s...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-25 17:18, nazgul pisze:

    > jeżeli to prawda
    > to skala skurwysyństwa poraża

    U brata mieli ten sam text, wstawić na 2 dni bo klient ma podjechać ale
    mają tylko benzynę a brat miał diesla i taki in nagle jest potrzebny :)

    Ale na słowa to ja przyjadę jak klient będzie od razu wymówka że to i
    tam i oni nie wiedzą kiedy przyjedzie ... brat do nich że ma 15 min
    jazdy do nich to nagle cisza w słuchawce :)