  • 1. Data: 2012-08-24 09:03:07
    Temat: komis zadzwonił, że ma dla mnie klienta - czy to ściema?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Od jakiegoś czasu jeżdżę z karteczką "sprzedam" na aucie. Wczoraj
    zadzwonił do mnie koleś z pytaniem czy to manual czy automat i jaka
    cena. Nic więcej go nie interesowało (a na karteczce informacji minimum
    - rok produkcji, jaki silnik i mój telefon).

    Po pól godzinie dostaję sms'a od autokomisu z informacją, że ma dla mnie
    klienta i żeby przyjechać, zostawić mu auto na dzień czy dwa.

    Zadzwoniłem i zapytałem, czy nie interesują go szczegóły auta,
    powiedział że nie, widział, obfotografował i klient jest zdecydowany bo
    potrzebuje diesla.

    Mi to zalatuje ściemą na kilometr - po pierwsze - klient zdecydowany,
    mimo że widział auto jedynie na zdjęciach i nie zna nawet wyposażenia.
    Po drugie - jesli ten komisant rzeczywiście zadał sobie trud na
    zrobienie zdjęć, to nie zajrzał nawet do środka, jaka tam jest skrzynia
    biegów?

    No i teraz pytanie - o co kaman? Czy to po prostu sposób na to, żeby
    komis miał więcej aut na parkingu, bo to lepiej wygląda?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2012-08-24 14:20:56
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-08-24 09:03, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > No i teraz pytanie - o co kaman? Czy to po prostu sposób na to, żeby
    > komis miał więcej aut na parkingu, bo to lepiej wygląda?

    Kiedyś kupowałem przez komis ze względów bankowo kredytowych ale to ja
    się tak umówiłem ze sprzedającym (i komisem oczywiście). Samochód był w
    komisie 1 dzień. Sprzedający nie był zadowolony ale wszystko poszło
    gładko. :-) Był zadatek oczywiście. Inaczej nic z tego.

  • 3. Data: 2012-08-25 16:35:26
    Od: Chris <s...@s...de>

> [...]
    >
    > Zadzwoniłem i zapytałem, czy nie interesują go szczegóły auta,
    > powiedział że nie, widział, obfotografował i klient jest zdecydowany bo

    haha brat miał dokładnie taki sam text jak sprzedawał Voyagera :)
    ciekawe ile z twoich części zostanie po 2 dniach czekania na klienta :)

  • 4. Data: 2012-08-25 17:18:17
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > haha brat miał dokładnie taki sam text jak sprzedawał Voyagera :)
    > ciekawe ile z twoich części zostanie po 2 dniach czekania na klienta :)

    jeżeli to prawda
    to skala skurwysyństwa poraża

  • 5. Data: 2012-08-25 20:20:19
    Od: tmk__ <t...@h...com>

> [...]

    > No i teraz pytanie - o co kaman? Czy to po prostu sposób na to, żeby
    > komis miał więcej aut na parkingu, bo to lepiej wygląda?

    Oprócz tego co koledzy wyżej napisali, jest jeszcze jedna możliwość.
    Klient (którego nigdy nie było) nieoczekiwanie się wycofa, a ty
    zostaniesz z podpisaną umową w której zobowiązujesz się postawić auto w
    komisie na 2 miesiące. Imo ściema.

  • 6. Data: 2012-08-25 22:04:30
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-25 17:18, nazgul pisze:

    > jeżeli to prawda
    > to skala skurwysyństwa poraża

    U brata mieli ten sam text, wstawić na 2 dni bo klient ma podjechać ale
    mają tylko benzynę a brat miał diesla i taki in nagle jest potrzebny :)

    Ale na słowa to ja przyjadę jak klient będzie od razu wymówka że to i
    tam i oni nie wiedzą kiedy przyjedzie ... brat do nich że ma 15 min
    jazdy do nich to nagle cisza w słuchawce :)

  • 7. Data: 2012-08-27 20:39:04
    Od: Filip <q...@q...pl>

> [...]
    >
    > No i teraz pytanie - o co kaman? Czy to po prostu sposób na to, żeby
    > komis miał więcej aut na parkingu, bo to lepiej wygląda?

    Jeżeli ma klienta, to podjedziesz i załatwicie wszystkie formalności na
    miejscu "przez komis". Ja tak zawsze mówię i nagle urywa się dyskusja.