  • 61. Data: 2010-09-10 12:44:41
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > poproszę o ocenę warsztatu, kadrów i ogólnych wrażeń z galerii.
    >
    > http://infobot.pl/r/1PEc

    Nie bede sie za bardzo rozpisywal, tylko pokaze obrazek:
    http://img163.imageshack.us/img163/2821/76937472.jpg
    Gorne zdjecie, to Twojej galerii... Dolne, to po korekcie, ktora w
    przyblizeniu pokazuje, jak to zdjecie powinno byc naswietlone. To na oko
    jest ponad 1 EV roznicy -- czyli nadal praktykujesz to, o czym
    wspominalem w Twoim poprzednim secie. Albo ten Twoj ulubiony program do
    masakrowania zdjec takie cuda robi, albo po prostu musisz sie nauczyc
    poprawnie naswietlac zdjecia. 90% zdjec z aktualnej galerii jest IMHO
    sporo niedoswietlone. Ustaw sobie poprawnie monitor, albo zrob odbitki z
    kilku obrobionych plikow i zobaczysz co tak naprawde z tymi zdjeciami
    robisz.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 62. Data: 2010-09-10 12:46:01
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-10 13:52:48 +0200, "TheGuru" <t...@w...pl> said:

    > a jak to się ma do jakości??
    > prostowanie rozciąga zastępuje 1 piksel kilkoma. jak nie muszę to nie robię

    I myślisz że przy operacji na 12 MPx będzie to widać w galerii
    internetowej??? ALbo choćby na odbitce 30x20?

    > tym bardziej, że łatwo zgubić perspektywę i 'przeprostować'.

    Niełatwo, jeśli ma się choć odrobinę rozwinięty zmysł postrzegania. Nie
    mirmiłkuj.

    de Fresz

  • 63. Data: 2010-09-10 13:03:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin.STIG.saldat" 4c8a2834$...@n...home.net.pl

    : poprawnie naswietlac zdjecia. 90% zdjec z aktualnej galerii jest IMHO
    : sporo niedoswietlone. Ustaw sobie poprawnie monitor, albo zrob odbitki z

    I ja uważam, że one są za ciemne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 64. Data: 2010-09-10 13:17:53
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > I ja uważam, że one są za ciemne. :)

    Nie znasz się na HDRach, to taki efekt ma być ;-)

    Tomek

  • 65. Data: 2010-09-10 13:30:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "...:::Tomek:::..." 4c8a3000$...@n...home.net.pl

    > Nie znasz się na HDRach, to taki efekt ma być ;-)

    Pozwólmy wypowiedzieć się autorowi. :)
    (choć może wielu z nas wie, co on powie, bo łatwo wywróżyć/wyaproksymować)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 66. Data: 2010-09-10 13:36:23
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-10 12:34, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Zepsuć zdjęcie. Chyba że uważasz, że te pseudokomiksowe koszmarki które
    > pokazywałem to sztuka przez wielkie "S"?

    a gdzie tak napisałem?

  • 67. Data: 2010-09-10 13:59:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 15:36:23 +0200, Olek napisał(a):

    > a gdzie tak napisałem?

    Pytałeś "że co zrobić". Skoro nie o to, to właściwie o co chodziło?

  • 68. Data: 2010-09-10 14:03:49
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Cegły budynku są lustrzano podobne... Przęsła mostu też. ;)

    no tak dlatego np London bridge ciąłem z jednej strony

  • 69. Data: 2010-09-10 14:07:15
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*

    Nie bede sie za bardzo rozpisywal, tylko pokaze obrazek:
    http://img163.imageshack.us/img163/2821/76937472.jpg
    */

    teraz oglądam w robocie i rzeczywiście twoje jest lepsze.
    zobaczę w domu i sprawdzę monitor

  • 70. Data: 2010-09-10 14:09:59
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-10 15:59, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Pytałeś "że co zrobić". Skoro nie o to, to właściwie o co chodziło?

    nie zrozumiałeś pytania, to przykre