  • 1. Data: 2010-09-09 20:05:24
    Temat: pomóżcie zdecydowac który z 6 wybranych kompaktów :)
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Ze słyszenia i opinii innych wybrałem wstępnie:
    Canon IXUS 210
    Canon SX 210IS
    Canon G11
    Samsung WB650
    Samsung EX1
    http://www.optyczne.pl/porownaj.php?co=aparat&ile=5&
    add0=1138&add1=1141&add2=1152&add3=1096&add4=991
    co byście wybrali?
    SX20IS wywaliłem ze względu na jego wiek

    begin 666 icon_smile.gif
    M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__
    ]$_______
    MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
    M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
    G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`
    [
    `
    end

  • 2. Data: 2010-09-09 20:25:07
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 9 września 2010 22:05, "Rafał" wyraził następujacą opinię:

    > Ze s?yszenia i opinii innych wybra?em wst?pnie:
    > co by?cie wybrali?

    Spytam "filozoficznie" - a co Cię obchodzi co ja bym wybrał?

    > SX20IS wywali?em ze wzgl?du na jego wiek

    Na tej samej zasadzie wywal cztery spośród pięciu pozostałych i kup ten co
    zostanie ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 3. Data: 2010-09-09 20:30:37
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" napisał
> [...]
    add0=1138&add1=1141&add2=1152&add3=1096&add4=991
    > co by?cie wybrali?
    > SX20IS wywaliłem ze względu na jego wiek

    biorąc pod uwagę twoje potrzeby które dokładnie opisałeś polecam rzut kostką

  • 4. Data: 2010-09-09 21:37:43
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2010-09-09 22:30, Tomek pisze:
    > Użytkownik "Rafał" napisał

    > kostką

    A jeśli wyrzuci "6" ?

  • 5. Data: 2010-09-09 21:49:29
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jo44" napisał
    > A jeśli wyrzuci "6" ?
    jak wyrzuci 6 to może w ogóle nie kupować aparatu ;)

  • 6. Data: 2010-09-10 05:31:35
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał:

    >[...]
    >
    > A jeśli wyrzuci "6" ?

    To tak, jak w 'Chińczyku' - następny rzut. Ewentualnie zaniechanie rzutu na
    rzecz zadania ponownego pytania w Internecie - tym razem z możliwie
    dokładnym opisem oczekiwań w stosunku do aparatu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 7. Data: 2010-09-10 06:02:56
    Od: ps <p...@g...pl>

    Rafał pisze:
    > Ze słyszenia i opinii innych wybrałem wstępnie:
    > Canon IXUS 210
    > Canon SX 210IS
    > Canon G11
    > Samsung WB650
    > Samsung EX1
    > co byście wybrali?

    Panasonic LX-5

  • 8. Data: 2010-09-10 06:10:01
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rzecz zadania ponownego pytania w Internecie - tym razem z możliwie
    > dokładnym opisem oczekiwań w stosunku do aparatu.

    No to akurat w domyśle wiadomo,
    "żeby robił ładne zdjęcia" :D

    JD

  • 9. Data: 2010-09-10 08:10:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Panasonic LX-5

    Cersanit ;)

  • 10. Data: 2010-09-10 08:40:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Panasonic LX-5

    Warte to cos ? Po zakupie LS-85 mam pewna awersje do panaslonika.

    J.