  • 11. Data: 2011-06-02 01:33:41
    Temat: Re: klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-02 00:54, marek pisze:
    > jest r134a. chlodnica nie jest zapchana smieciami. mowie o
    > chlodnicy tej z przodu auta :) a ty chyba o czyms innym....
    > wlazlem pod kokpit, odlaczylem ciegno i przestawialem jakis
    > wichajster. nie szedl wiecej niz z zalozona linka.

    ... Nudzisz się chyba ...
    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 12. Data: 2011-06-02 01:43:43
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > A ty chyba jesteś tępakiem.
    >
    > 1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie mają.

    pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada.
    debilu.

  • 13. Data: 2011-06-02 01:45:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-02 01:43, marek pisze:

    > pierdol sie.

    Wolę pierdolić twoją matkę - całkiem z niej miły chłopak.

  • 14. Data: 2011-06-02 08:26:27
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    marek wrote:

    > pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada.
    > debilu.

    Przyjemniaczek z ciebie.

    Znajomek który ma Pajero - też miał tak słabo działającą klimę,
    problemem, prozaicznym zresztą, okazały się być... a co tam, nie
    będę się wysilał, nie chcę cię denerwować.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 15. Data: 2011-06-02 08:28:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

    > Wolę pierdolić twoją matkę - całkiem z niej miły chłopak.

    Z głową wszystko w porządku ?

  • 16. Data: 2011-06-02 09:36:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marek" <k...@o...bn> napisał w wiadomości

    > pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada.
    > debilu.

    Pomyliła Ci się okolica z jakąś speluną dla dresiarzy.
    PLONK !!!

  • 17. Data: 2011-06-02 09:56:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Thursday, June 2, 2011, 1:45:53 AM, you wrote:

    [...]

    > Wolę pierdolić twoją matkę - całkiem z niej miły chłopak.

    *PLONK!* warning #1

    Od rodziny się łaskawie odpierdol.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-06-02 09:56:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello niusy.pl,

    Thursday, June 2, 2011, 8:28:21 AM, you wrote:

    > Z głową wszystko w porządku ?

    Chyba piwa za dużo...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-06-02 10:56:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Chyba piwa za dużo...

    Zaprzeczam. Wypowiedź w pełni na trzeźwo.

  • 20. Data: 2011-06-02 11:29:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Thursday, June 2, 2011, 10:56:20 AM, you wrote:

    > Zaprzeczam. Wypowiedź w pełni na trzeźwo.

    No to się masz czego wstydzić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl