  • 1. Data: 2011-06-01 23:30:18
    Temat: klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    witam.
    prosze o rady.
    klimatyzacja generalnie dziala. kompresor sie wlacza, chlodnica robi sie
    goraca, jedna z rurek robi sie zimna. niestety w srodku tego nie czuc.
    powietrze ktore leci z nawiewu jest tylko troche zimniejsze niz to na
    zewnatrz.
    bylem u magikow i okazalo sie ze mialem naladowane za duzo gazu. bylo 1490 a
    ma byc 880 gram. spuscili, wladowali tyle ile trza i na tym koniec. niestety
    nie pomoglo i jest tak samo jak bylo.
    jezdze tak juz dwa lata i postanowilem w koncu cos z tym zrobic, bo niby mam
    klime a tak naprawde jej nie mam :D
    caly uklad zdaje sie byc wporzadku. kompresor cyklicznie sie wlacza co
    kilkanascie(dziesiat?) sekund, wentylator chlodnicy dziala. podejrzewalem ze
    pokretlo regulacji temperatury jest przestawione i niby krecac w lewo na
    zimne, nie przestawia "czegos tam" w nagrzewnicy do konca ale to juz
    wykluczylem dzisiaj grzebiac pod kokpitem. nie mam juz pomyslu co moze byc
    nie tak. dwa serwisy powiedzialy ze uklad jest sprawny i nie wiedza co moze
    byc grane. dodam ze w identycznym szrocie u kolegi klima mrozi jak oszalala
    wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?

  • 2. Data: 2011-06-01 23:46:21
    Temat: Re: klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-01 23:30, marek pisze:

    > nie tak. dwa serwisy powiedzialy ze uklad jest sprawny i nie
    > wiedza co moze byc grane. dodam ze w identycznym szrocie u
    > kolegi klima mrozi jak oszalala wiec ten typ tak nie ma. co
    > sugerujecie?

    Bo to zły gaz był ...

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 3. Data: 2011-06-01 23:55:22
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > wiec ten typ tak nie ma. co sugerujecie?
    Masz filtr PP ?
    Wymień
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 4. Data: 2011-06-01 23:55:52
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Masz filtr PP ?

    nie mam

  • 5. Data: 2011-06-01 23:56:09
    Od: "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl>

    miałem tak zajebany świństwem po roku, że aż się zdziwiłem ...

  • 6. Data: 2011-06-02 00:23:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marek" <k...@o...bn> wrote in message news:is6b1k$f5b$1@inews.gazeta.pl...
    > witam.
    > prosze o rady.

    A może zaczniesz od tego że napiszesz co to za samochód, czy ma
    czynnik R134a czy ten starszy i czy sprawdzałeś czy condenser
    (co nazywasz chłodnicą) nie jest zapchany kurzem, śmieciami?

    Czy mierzyłeś jakieś ciśnienia w systemie podczas jego pracy?

> [...]
    > goraca, jedna z rurek robi sie zimna. niestety w srodku tego nie czuc.
    > powietrze ktore leci z nawiewu jest tylko troche zimniejsze niz to na

    Mierzyłeś jego temperaturę ?

    > bylem u magikow i okazalo sie ze mialem naladowane za duzo gazu. bylo
    > 1490 a ma byc 880 gram. spuscili, wladowali tyle ile trza i na tym koniec.
    > niestety nie pomoglo i jest tak samo jak bylo.

    Może powinieneś jechać do innych magików skoro Ci nie pomogli?

    > caly uklad zdaje sie byc wporzadku. kompresor cyklicznie sie wlacza co
    > kilkanascie(dziesiat?) sekund, wentylator chlodnicy dziala.

    No nie wiem czy to jest normalne - napisz co to za samochód,
    abyśmy wiedzieli jaki ma rodzaj "expansion device"...

    > podejrzewalem ze pokretlo regulacji temperatury jest przestawione i niby
    > krecac w lewo na zimne, nie przestawia "czegos tam" w nagrzewnicy do konca
    > ale to juz wykluczylem dzisiaj grzebiac pod kokpitem.

    A w jaki sposób to wykluczyłeś? Napiszesz więcej szczegółów?

  • 7. Data: 2011-06-02 00:28:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-01 23:55, marek pisze:

    > nie mam

    A jesteś pewien ?

  • 8. Data: 2011-06-02 00:54:41
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > A może zaczniesz od tego że napiszesz co to za samochód, czy ma
    > czynnik R134a czy ten starszy i czy sprawdzałeś czy condenser
    > (co nazywasz chłodnicą) nie jest zapchany kurzem, śmieciami?

    jest r134a. chlodnica nie jest zapchana smieciami. mowie o chlodnicy tej z
    przodu auta :) a ty chyba o czyms innym....

    > Czy mierzyłeś jakieś ciśnienia w systemie podczas jego pracy?

    ustrojstwo w warsztacie mierzylo. dane mam na papierze gdzies w aucie.

    > Mierzyłeś jego temperaturę ?

    nie musialem. ledwo chlodzi. w upale nie daje rady schlodzic kubatury
    wnetrza. jest to wielkie auto.

    > Może powinieneś jechać do innych magików skoro Ci nie pomogli?

    bylem u dwoch. nie sadze zeby tzreci czy czwarty powiedzial cos wiecej niz
    ze szystko ok bo na maszynie tak wychodzi.

    > No nie wiem czy to jest normalne - napisz co to za samochód,
    > abyśmy wiedzieli jaki ma rodzaj "expansion device"...

    mitsubisho pajero 1999 rocznik

    > A w jaki sposób to wykluczyłeś? Napiszesz więcej szczegółów?

    wlazlem pod kokpit, odlaczylem ciegno i przestawialem jakis wichajster. nie
    szedl wiecej niz z zalozona linka.

  • 9. Data: 2011-06-02 00:55:25
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > A jesteś pewien ?

    nudzisz sie chyba

  • 10. Data: 2011-06-02 01:33:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-02 00:55, marek pisze:
    > nudzisz sie chyba

    A ty chyba jesteś tępakiem.

    1. Bardzo często osoby przekonane, że mają filtr - filtra nie mają.

    2. Bardzo często osoby myślące, że nie mają filtra - mają go,
    tylko nie wiedzą gdzie i jak się do niego dostać.

    No ale w sumie masz rację - jebał, twój problem. Mi klima działa.