  • 31. Data: 2011-06-03 02:44:59
    Temat: Re: klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > *PLONK!* warning #1
    > Od rodziny się łaskawie odpierdol.

    Aj tam, pierdolisz RoMan.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 32. Data: 2011-06-03 09:51:00
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > tego kf ma wiecej mb niz automapa

    dziwisz sie?
    ja sie sam zastanawiam co zrobie po przeniesieniu sie na ijnny czytnik co
    stanie sie niebawem bo pojecia nie mam jak zassac kf:) jakos nigdzie nie
    widzialem mozliwosci importu tegoz.

    > cavalinio a u ciebie z glowa dalej nie tego ...
    wg mnie wszystko w porzadku:) a ze kapeluszy nie lubi? a kto ich lubi;)

  • 33. Data: 2011-06-03 09:55:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 09:51:00 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > wg mnie wszystko w porzadku:)

    o.. dowcip kwartału.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 34. Data: 2011-06-03 10:24:03
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Jeśli uważasz się nie za lamera, to możesz spróbować...

    odnaleźć w rejestrze odpowiednią gałąź wpisów k-fa, wyeksportować
    dane do pliku, zmienić etykietę na taką jaka ma być, zaimportować
    i gotowe.

    --
    CB

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w