  • 1. Data: 2011-06-01 13:54:36
    Temat: Re: z serii czyja wina
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    > Tak? A od jakiej mocy na wyprzedzenie tira potrzeba dokładnie tyle samo
    > miejsca co na wyprzedzenie osobówki?

    Co Ty masz za samochód, że nie możesz zredukować jak normalny i po
    prostu sprawnie wyprzedzić TIRa, bez bezsensownego czajenia się metr
    za jego zderzakiem?

    Często w trasach widywałem takich ciężko przerażonych, co to
    kilometrami nie dają się wyprzedzić, bo "ja jestem pierwszy". Sam nie
    wyprzedza i innym nie da. A za nim kondukt na 20 samochodów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2011-06-01 13:58:05
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    > Co Ty masz za samochód, że nie możesz zredukować jak normalny i po
    > prostu sprawnie wyprzedzić TIRa, bez bezsensownego czajenia się metr
    > za jego zderzakiem?

    Bo 95% kierowców boi się niewiadomoczego i nie wkręca silnika pow. 3krpm
    i nie ważne, czy benzyna czy diesel, więc o sprawnym wyprzedzeniu nie
    może być mowy.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia