  • 11. Data: 2009-08-29 20:42:58
    Temat: Re: karty sdhc a-data - ma ktoś jakieś doświadczenia?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Pan Piskorz <p...@b...pl> zwrócił błąd:

    > kupiem 3szt.
    > każda działa,
    > znalazłem jednak na forach opis jakichś dziwnych zjawisk,
    >
    > używa ktoś i coś opowie?

    Mam trzy SDHC A-DATA (8GB) i żadnych problemów nie było. Używam jednak
    nie do aparatu (bo moje pstrykacze jadą na CF i xD) ale do odtwarzacza
    audiovideo i do kamkordera, tak że inny profil wykorzystania. Poza tym
    używam też ósemek panasonica i transcenda, i z nimi też na razie brak
    kłopotów. O transcendzie i adata też czytałem że padają, jeszcze nie
    doświadczyłem tego.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 12. Data: 2009-08-30 00:48:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał

    > Lama :-) Napierw trzeba poczytać jaka wydajność osiąga Twoj aparat przy
    > zapisie/odczycie karty SDHC, potem kupować Sandiska Extreme 3 ;-)
    > Zwłaszcza iż Ultra 2 ma gwarantowane 15MB/s czego w 100% nie ugryzie zaden
    > obecnie produkowany aparat (AFAIR) ;-)

    No tak... o tym to zapomniałem, a to wiele wyjaśnia...
    ; ))))

    adam

  • 13. Data: 2009-08-30 16:42:49
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > Jesteś pewien, że to był Kingston 8 GB, a nie Kingston 4 GB
    > z "odpowiednimi" wpisami i przeklejoną nalepką? ;)

    Był 8GB. Dalej jest 8GB, wsadziłem go do nawigacji z bajkami dla smyka. Do
    aparatu już się boję.

    --
    Radosny

  • 14. Data: 2009-09-02 12:43:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Aug 2009, Radosny wrote:

    > Był 8GB. Dalej jest 8GB

    Miałem na myśli czy sprawdziłeś przez nagranie danymi (w miarę
    "losowymi", może być paczka skompresowanych zdjęć albo filmów,
    znaczy JPG, AVI, MOV...) "pod sufit" (całe) 8 GB, następnie
    odłączeniu (aby cache w kompie się wyczyściło), podłączeniu
    i zweryfikowaniu jakimś TC albo czymś podobnym czy nie
    nastąpiło zamazanie części danych.
    To że karta zgłasza się jako 8GB jeszcze nie jest dowodem
    że tyle ma :)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2009-09-03 11:10:36
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    > nastąpiło zamazanie części danych.
    > To że karta zgłasza się jako 8GB jeszcze nie jest dowodem

    Oczywiście. Nagrałem całą i odtwarza się. Pisząc wcześniej o awarii w
    połowie karty było to duże przybliżenie.
    W nawigacji działa od prawie roku OK.
    --
    Radosny