  • 1. Data: 2009-08-28 08:37:10
    Temat: [FYI] Najlepsze zdjęciasamolotów w Polsce robi
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Tomasz Pacan, tak czytam dzisiaj na okładce świętokrzyskiego weekendowego
    wydania Echa Dnia.

    Fajne zdjęcie, fajna koszulka.

    Tak się rodzą legendy, Tomek, szczerze gratuluję PR.

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. Nie wstawiam, bo takich gazet nie czytam, poza tym kapirajc czy jakoś tak.
    pps. W Netowym wydaniu nie znalazłem.

  • 2. Data: 2009-08-28 18:53:10
    Temat: Re: [FYI] Najlepsze zdjęciasamolotów w Polsce robi
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    gietrzy wrote:
    > Tomasz Pacan, tak czytam dzisiaj na okładce świętokrzyskiego weekendowego
    > wydania Echa Dnia.
    >
    > Fajne zdjęcie, fajna koszulka.
    >
    > Tak się rodzą legendy, Tomek, szczerze gratuluję PR.

    Tomek tam pewnie odbierany jest przez pryzmat najlepszych zdjęć
    artystycznych samolotów. No i owszem on stara się wyczarować z smug
    obrazy, który pozwalają zobaczyć drugie dno :)
    Oczywiście zdjęcia MikeAlpha są zupełnie inne - świetne technicznie, ale
    ich rola jest zdecydowanie inna - tzn na jego zdjęciach nie ma
    artystyczności - jest solidny warsztat i dokumentacja pracy pilotów i
    samych maszyn. Zdjęcia te to zupełnie inne podejście. Oczywiście jedne i
    drugie są ciekawe :)

    d.