  • 1. Data: 2009-08-28 15:08:13
    Temat: nikon d300 dx
    Od: "Zibi" <t...@a...pl>

    Witam forumowiczów
    Zdecydowałem się zajrzeć na grupę i zapytać w następującej sprawie:
    jadę za tydzień do Chin i mogę tam nabyć po dobrej cenie NIKONA D300 DX z
    obiektywem NIKKOR 18-200 za 880 euro
    1) warto się na coś takiego skusić?
    2) jak sprawdzić na miejscu czy sprzęt jest oryginalny?
    3) jak uważacie uda mi się coś takiego sprzedać w kraju powiedzmy z 15%
    zyskiem? czy ten model jeszcze znajduje swoich zwolenników?

    Pozdrawiam, Zbyszek

  • 2. Data: 2009-08-28 15:16:15
    Temat: Re: nikon d300 dx
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Zibi napisal:
> [...]
    > 3) jak uważacie uda mi się coś takiego sprzedać w kraju powiedzmy z 15%
    > zyskiem? czy ten model jeszcze znajduje swoich zwolenników?

    No to liczmy. Taki zestaw, nowy i z gwarancja kosztuje okolo
    8000 zl brutto. Biorac pod uwage, ze kazdy osobnik majacy DG
    odliczy sobie VAT i koszty, to efektywna cena spadnie do
    okolo 5400. Czyli mamy okolo 1300 euro. Twoj zestaw dla ewentualnego
    nabywcy bedzie (a) niewiadomego pochodzenia i (b) bez gwarancji.
    Chcialbys go pchnac za okolo 1000 euro. Czyli upust dla nabywcy
    t 300 euro, czyli jakies 1200 zl. Hm, ja bym sie nie zlakomil :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-08-29 09:04:18
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Jacek_P wrote:

> [...]
    > Chcialbys go pchnac za okolo 1000 euro. Czyli upust dla nabywcy
    > t 300 euro, czyli jakies 1200 zl. Hm, ja bym sie nie zlakomil :)

    zauwaz, że nie każdy prowadzi działalność gospodarczą (a wtedy zysk już
    się robi spory), zauważ też, że są ludzie , którzy łakomią się nawet na
    10 groszy tańszy sprzęt (patrz ceneo i inne skąpce), a Ty tu piszesz o
    1200 zł pffff

  • 4. Data: 2009-08-29 17:54:53
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 15:16:15 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

> [...]
    > Chcialbys go pchnac za okolo 1000 euro. Czyli upust dla nabywcy
    > t 300 euro, czyli jakies 1200 zl. Hm, ja bym sie nie zlakomil :)

    Facet pisał, że do sklepu na odsprzedaż kupuje? Bo jeżeli nie to po co się
    popisujesz?
    Piotr

  • 5. Data: 2009-08-29 17:55:47
    Od: Piotr <p...@w...pl>