  • 1. Data: 2009-08-28 17:20:16
    Temat: karty sdhc a-data - ma ktoś jakieś doświadczenia?
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    witam,

    kupiem 3szt.
    każda działa,
    znalazłem jednak na forach opis jakichś dziwnych zjawisk,

    używa ktoś i coś opowie?

    zdrówko

    P.

  • 2. Data: 2009-08-28 18:20:05
    Temat: Re: karty sdhc a-data - ma ktośjakieśdoświadczenia?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > kupiem 3szt.
    > każda działa,
    > znalazłem jednak na forach opis jakichś dziwnych zjawisk,
    > używa ktoś i coś opowie?

    LX3 po około 6 miesiącach bezproblemowej pracy wywala błąd sprawdź kartę pamięci
    - 16GB adata C6
    TZ7 od początku wywalał błąd na innej karcie (ten sam model karty), po b. silnym
    walnięciu kartą o podłogę, pękła i ... działa bez problemu od czerwca -
    właścicielowi nie przeszkadza ;)
    D40 - bez problemu, ta z LX3

    Wniosek: tylko Sandisk/Pansonic, tylko z B&H.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 3. Data: 2009-08-28 19:06:21
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > używa ktoś i coś opowie?

    Używam od roku 2 x 8GB class 6.
    Około 10 tys. klapnięć. Bez żadnych problemów. Kiedyś na imprezie włożyłem
    jako trzeciego Kingstona 8GB class 6 i w połowie zajętości aparat chciał ją
    sformatować.

    --
    Radosny

  • 4. Data: 2009-08-28 21:40:16
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "gietrzy" napisał
    > Wniosek: tylko Sandisk/Pansonic, tylko z B&H.

    Nie bedę zakładać kolejnego wątku.

    Kupilem dzisiaj 4GB SDHC Sandisk Extreme 3. Zrobiłem z ciekawości test
    porównawczy przy pomocy Flash Memory Toolkit i z lekka się zdziwiłem.
    Oto wyniki:
    SanDisk Ultra2 4GB
    http://picasaweb.google.com/adamdee1/Flashe?authkey=
    Gv1sRgCKuh4cjJhJq6sgE#5375128296527136306
    SanDisk Extreme3 4GB
    http://picasaweb.google.com/adamdee1/Flashe?authkey=
    Gv1sRgCKuh4cjJhJq6sgE#5375128317124646514

    Co jest u diabła ?
    Ultra2 to klasa 2, Extreme3 to 6 i takie wyniki ? Różnica prawie żadna.
    Czy tego typu program jak FMT nie pokazuje właściwych danych czy się
    walnąłem na podróbce ?
    Źródło to MM.

    adam

  • 5. Data: 2009-08-29 04:05:39
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    > SanDisk Extreme3 4GB
    > http://picasaweb.google.com/adamdee1/Flashe?authkey=
    Gv1sRgCKuh4cjJhJq6sgE#5375128317124646514

    Zmień czytnik. To typowa niewydolność chińskiej tandety.

    --
    Radosny

  • 6. Data: 2009-08-29 08:04:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > witam,
    > kupiem 3szt.
    > każda działa,

    To straszne.

    > znalazłem jednak na forach opis jakichś dziwnych zjawisk,
    > używa ktoś i coś opowie?

    Ja mam jedna 8GB i tez dziala. Zupelnie nie wiem co z tym zrobic ;)

  • 7. Data: 2009-08-29 11:03:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Aug 2009, Radosny wrote:

    > Kiedyś na imprezie włożyłem
    > jako trzeciego Kingstona 8GB class 6 i w połowie zajętości aparat chciał ją
    > sformatować.

    Jesteś pewien, że to był Kingston 8 GB, a nie Kingston 4 GB
    z "odpowiednimi" wpisami i przeklejoną nalepką? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-08-29 11:20:08
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Radosny" napisał
    Gv1sRgCKuh4cjJhJq6sgE#5375128296527136306
    Gv1sRgCKuh4cjJhJq6sgE#5375128317124646514

    > Zmień czytnik. To typowa niewydolność chińskiej tandety.

    No fakt, ten czytnik to jakiś wynalazek i rzeczywiście to nieco wygląda jak
    wąskie gardło.
    Jednak zrobiłem również "test na oko" w aparacie. Mało miarodajny ale taką
    różnicę w klasach chyba powinien wykazać, podczas gdy zapis circa 18MB
    kompletu jpg+raw wykonuje w podobnym czasie ok 3 sekund.
    Pamiętam przesiadkę ze zwykłego Sandiska na Ultra2 - po samej kontrolce
    transferu na kartę widać było przyspieszenie. To był CF na 20D.

    adam

  • 9. Data: 2009-08-29 11:51:35
    Od: Kell a <k...@n...com>

    > Jesteś pewien, że to był Kingston 8 GB, a nie Kingston 4 GB
    >z "odpowiednimi" wpisami i przeklejoną nalepką? ;)
    >
    >pzdr, Gotfryd

    Nawet moglby byc oryginalny... :>

  • 10. Data: 2009-08-29 20:06:34
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    adam wrote:

> [...]
    > Pamiętam przesiadkę ze zwykłego Sandiska na Ultra2 - po samej
    > kontrolce transferu na kartę widać było przyspieszenie. To był CF na

    Lama :-) Napierw trzeba poczytać jaka wydajność osiąga Twoj aparat przy
    zapisie/odczycie karty SDHC, potem kupować Sandiska Extreme 3 ;-) Zwłaszcza
    iż Ultra 2 ma gwarantowane 15MB/s czego w 100% nie ugryzie zaden obecnie
    produkowany aparat (AFAIR) ;-)
    --
    pozdrawiam
    Mikolaj