  • 11. Data: 2011-08-23 15:27:25
    Temat: Re: karta graficzna nowsza z 515MB czy starsza z 1GB pamięci
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...

    > Wyniki miałeś kiepskie w porównaniu z czym?

    Z użyciem tylko i wyłącznie CPU. Było wolniej, ale jakość nieporównywalnie
    lepsza.

  • 12. Data: 2011-08-23 16:30:00
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 16:45:50 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Błysnąłeś niemal jak Animka. Rodzeństwo?

    Blysnalem delikatnym zartem. Ty natomiast blysnales brakiem poczucia
    humoru.
    P.S. Przeczytaj wartosc 'nowszej karty graficznej' i dostosuj sie do mej
    odpowiedzi.

    Jezeli nadal cos Ci nie pasuje, to po prostu nie pisz wiecej.

  • 13. Data: 2011-08-23 16:40:08
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-08-23 18:30, Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > odpowiedzi.
    >
    > Jezeli nadal cos Ci nie pasuje, to po prostu nie pisz wiecej.

    Żartami to się błyska na p.l.chomor.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-08-23 17:05:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 18:30:00 +0200, Jacek napisał(a):

    > Blysnalem delikatnym zartem. Ty natomiast blysnales brakiem poczucia
    > humoru.

    Pokaż mi proszę palcem ten żart, bo moje pokręcone poczucie humoru
    faktycznie ma ciężkie problemy z jego wychwyceniem.

    > P.S. Przeczytaj wartosc 'nowszej karty graficznej' i dostosuj sie do mej
    > odpowiedzi.

    Jakoś mi chyba nie wyjdzie.

    > Jezeli nadal cos Ci nie pasuje, to po prostu nie pisz wiecej.

    Albowiem gdyż ponieważ?

    [ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę... ]
    [ (demotywatory.pl) ]

  • 15. Data: 2011-08-23 17:05:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 17:27:25 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...

    > Z użyciem tylko i wyłącznie CPU. Było wolniej, ale jakość nieporównywalnie
    > lepsza.

    Czyli - jeżeli dobrze Cię zrozumiałem - przy kodowaniu na GPU spadała
    jakość?

    [ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to ]
    [ niewykluczone, że to prokurator. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 16. Data: 2011-08-23 18:34:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...
    > Czyli - jeżeli dobrze Cię zrozumiałem - przy kodowaniu na GPU spadała
    > jakość?

    W przypadku moich prób - tak. Używałem AMD AVIVO64 Codecs, a do kodowania
    używałem ATIXcoder - trochę wybredny.

  • 17. Data: 2011-08-23 19:05:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:34:49 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...

    > W przypadku moich prób - tak. Używałem AMD AVIVO64 Codecs, a do kodowania
    > używałem ATIXcoder - trochę wybredny.

    Uściślając jeszcze - zarówno w przypadku kodowania na CPU, jak i GPU?

    [ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych ]
    [ eksperymentów zrezygnował. (Mark Twain) ]

  • 18. Data: 2011-08-23 20:05:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...
    > Uściślając jeszcze - zarówno w przypadku kodowania na CPU, jak i GPU?

    Nie, GPU i kalkulatora...
    No litości, ludzie. Może coś teraz się zmieniło - testowałem ponad 2 lata temu.
    Na co dzień używam virtualdub oraz megui (co najmniej 2 przebiegi).

  • 19. Data: 2011-08-23 20:16:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    fo...
    > Dnia Tue, 23 Aug 2011 18:30:00 +0200, Jacek napisał(a):
    > Albowiem gdyż ponieważ?

    Lepiej będzie Ci pyskować prywatnie a nie na forum publicznym :)

    --
    marfi

  • 20. Data: 2011-08-23 20:25:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 22:05:25 +0200, qwerty napisał(a):

> [...]
    > Na co dzień używam virtualdub oraz megui (co najmniej 2 przebiegi).

    Sorry - źle się wyraziłem. :( Chodziło mi o to, czy przy kodowaniu na GPO i
    CPU użyty był ten sam kodek z tymi samymi ustawieniami.

    [ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never ]
    [ getting it. (Max Payne) ]