  • 1. Data: 2009-01-24 14:02:58
    Temat: "...moj znajomy profesjonalista..."
    Od: koala <f...@w...pl>

    http://tinyurl.com/bte5o5

  • 2. Data: 2009-01-24 14:09:37
    Temat: Re: "...moj znajomy profesjonalista..."
    Od: slownie <""ka3\"@2(slownie)oka.com">

    koala pisze:
    > http://tinyurl.com/bte5o5

    http://ie.youtube.com/watch?v=k8i3VETLflk

    --
    http://dwaoka.com

  • 3. Data: 2009-01-24 14:14:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    koala pisze:
    > http://tinyurl.com/bte5o5

    No ale to prawda. Wystarczy wejść w portfolia największych onanistów
    forumowych - z reguły nie ma tam zupełnie nic. Ale za to ostre i kolorowe.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-01-24 14:59:17
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "slownie" napisa
    > http://ie.youtube.com/watch?v=k8i3VETLflk

    Jezu... ale szmirus : )))))
    http://www.terryrichardson.com

    adam

  • 5. Data: 2009-01-24 15:11:35
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > No ale to prawda. Wystarczy wejść w portfolia największych onanistów
    > forumowych - z reguły nie ma tam zupełnie nic. Ale za to ostre i kolorowe.

    swiete slowa, jak wchlonelu mnie fora stalem sie sprzetowym onanista,
    zamiast skupiac sie nad trescia, "spuszczalem" sie niedostatkiem sprzetu
    i jego ograniczeniami. Teraz ucze sie robic zdjecia, od nowa :-) i
    przestalem czytac fora :-D i pomyslec ze miom pierwszym sprzetem byl Ami
    i Krokus 66 do kompletu, jak dostalem koreks to bylem najszczesliwszym
    czlowiekiem na swiecie.. a zenith byl przedmiotem moich marzen.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 6. Data: 2009-01-24 17:14:47
    Od: usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    slownie pisze:

    > http://ie.youtube.com/watch?v=k8i3VETLflk

    Troche sie rozrosla ta Yashica...

    http://pl.youtube.com/watch?v=8plkfJtR-eM&feature=re
    lated

    u.u.

  • 7. Data: 2009-01-24 19:39:42
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > No ale to prawda. Wystarczy wejść w portfolia największych onanistów
    > forumowych - z reguły nie ma tam zupełnie nic. Ale za to ostre i kolorowe.

    ale trzeba uściślić... ze ostry jest tylko pierwszy plan:) a skąd to sie
    bierze tłumaczyć nie trzeba :)

    Pozdrawiam
    Raki

  • 8. Data: 2009-01-24 20:38:12
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    K.M.C. wrote:

    > a zenith byl
    > przedmiotem moich marzen.

    Marzyłeś o długopisie? Dziwne :-|

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-01-24 20:53:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Rakan pisze:
    > ale trzeba uściślić... ze ostry jest tylko pierwszy plan:) a skąd to
    sie
    > bierze tłumaczyć nie trzeba :)

    A tak, tak - ostry, a cienki jak plasterek szyneczki łososiowej :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem taki mądry, że aż boli mnie głowa.../

  • 10. Data: 2009-01-24 20:59:17
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > sie
    >
    > A tak, tak - ostry, a cienki jak plasterek szyneczki łososiowej :)

    a myslalem ze o to chodzi wlasnie :)