    From: Tadeusz <...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Date: Thu, 12 Jul 2012 09:21:36 +0200

    Wczoraj miałem okazję pojeździć nową Toyotą GT po Warszawie, a że było
    już po 23 więc ruch nieduży to można było się trochę pobawić tym cackiem
    :-) Autko ładne, zwarte, sztywne ale nie za twarde - nie trzeba się
    martwic o plomby w zębach jeżeli ktoś ma :-) Bardzo niski środek
    ciężkości dzięki boxerowi od Subaru sprawia, ze Toyotka genialne trzyma
    się drogi. Klasyczny napęd działa doskonale, samochód nie jest
    nadsterowny, rozkład mas bardzo dobry. Skrzynia działa rewelacyjnie,
    zmienia biegi fenomenalnie z dreszczykiem po każdym "kopnięciu w plecy"
    - jeżeli wskazówka obrotomierza jest odpowiednio daleko na skali :-)
    Dźwięk silnika może się podobać przy czym nie jest zbyt natrętny czy
    meczący. Powyżej 5 kRPM Toyotka jest bardzo żwawa i naprawdę ładnie się
    zbiera - 150 km/h osiąga w sensownym czasie jednak standardowe ~200 KM
    przy tak dobrze zestrojonym układzie jezdnym i zawieszeniu w pewnym
    momencie przestaje wystarczać :-) zwłaszcza że na co dzień mam ~300KM
    pod maską :-) Dobrze, że przewidziane jest fabrycznie dołożenie turbiny,
    która standardowo ma dawać 50-60 KM więcej i lepszą charakterystykę momentu.

    Auto ma nawet niezły bagażnik, da się tym jechać w miarę spokojnie :-)
    więc można nawet uznać, że kwalifikuje się "na co dzień" :-) oczywiście
    dla max 2 dorosłych + 2 dzieci bo z tyłu miejsca niedużo. Co ciekawe za
    chwilę ma wyjść wersja z automatem :-)
    Z ceną 130 kPLN może trochę "namieszać" na rynku takich usportowionych
    wynalazków :-) zwłaszcza, że pozwala wyłączyć wszystkie elektroniczne
    "kagańce" i naprawdę dawać mnóstwo frajdy z jazdy :-)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz