  • 11. Data: 2011-09-03 14:30:43
    Temat: Re: jakie urządzenie sieciowe ?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-03 16:29, Azazel wrote:

    > czyli są routery z 2 eth ????

    ?? moga miec tyle ile chcesz.

  • 12. Data: 2011-09-05 14:09:40
    Od: "Artur" <n...@s...pls>

    "Azazel" <w...@g...pl> wrote in message
    > Wiem, wiem to może nie na tę grupę ale nie raz ta grupa mi pomogła,
    > więc może teraz się ktoś życzliwy znajdzie i mnie oswieci ;)
    >
    > W mojej firmie mam internet - neostradę 20mbit (na 2 lata) na
    > modemo-routerze

    Masz dwa wyjscia. Albo osobny (dodatkowy) router na ktorym wpisujesz trase
    statyczna do serwera z aplikacja na lacze 2 i default na lacze 1. Wtedy
    kazdy host w Twojej sieci musi miec skonfigurowany default na ten router.
    Ewentualnie na kazdym hoscie w sieci wewnetrznej definiujesz wpis statyczny
    , ktory bedzie kierowal ruch do tego konkretnego IP na lacze 2, a default na
    1.
    Na Windows zrobisz to wpisem:
    route -p add x.x.x.x mask y.y.y.y ip_gateway

    A.

  • 13. Data: 2011-09-06 08:56:13
    Od: "_ąćę" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Istnieją routery 2-wejściowe.
    Aczkolwiek dość rzadkie i niezbyt tanie jak do "własnego" użytku.
    Ale dla firmy z 20 stanowiskami to nie powinien byc kłopot.

  • 14. Data: 2011-09-06 09:55:02
    Od: "Artur" <n...@s...pls>

    "_ąćę" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Istnieją routery 2-wejściowe.
    > Aczkolwiek dość rzadkie i niezbyt tanie jak do "własnego" użytku.
    > Ale dla firmy z 20 stanowiskami to nie powinien byc kłopot.

    Tak. To wszystko zalezy od budzetu jaki sie chce/moze przeznaczyc. Jesli sie
    chce wybrac rozwiazanie jeszcze bardziej elastyczne mozna probowac
    rozwiazania opartego o subinterfejsy wirtualne umieszczone w osobnych
    VLANach. Wowczas wogole znikaja limity ilosci obslugiwanych laczy.

    A.