  • 1. Data: 2014-02-08 12:38:48
    Temat: jaki smartfon kupic
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    przemyslalem sprawe.

    jak juz nie ma bolca, bo trend jest smartfonowy czyli komputery zamiast
    telefonow, ladowanie raz dziennie, i te pe

    to mam wymagania
    - stabilnosc dzialania
    - dobre fotki i filmiki
    - lekki i niewielki
    - dobry ekran czytelny w sloncu
    - dobry jako _dobry_ odtwarzacz mptrzy
    - mozliwosc dzwonienia i esemesowania

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-02-08 12:43:26
    Temat: Re: jaki smartfon kupic
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    A ile chcesz/możesz wydać?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2014-02-08 12:58:03
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Habeck Colibretto napisał:

    > A ile chcesz/możesz wydać?

    nie wiem, wydam ile bedzie trzeba zeby spelnic moje zachcianki, jesli
    uznam, ze gra warta swieczki - czyli wybiore to co dla mnie bedzie miec
    najlepszy stosunek ceny do oczekiwan

    innymi slowy poki co cena to nie kryterium glownym

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-02-08 13:07:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-08 12:38, mr misio pisze:
    > to mam wymagania
> [...]

    Nokia N8 :-)
    Wiem że nie cool ani nie trendy ale do tego co piszesz to wydanie 300 zł
    w zupełności wystarczy. Gratis nawigacja z aktualnymi mapami.
    Nie będziesz żałował :-)

  • 5. Data: 2014-02-08 13:28:48
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.02.2014 12:38, mr misio pisze:
> [...]
    >
    > jak juz nie ma bolca, bo trend jest smartfonowy czyli komputery zamiast
    > telefonow, ladowanie raz dziennie, i te pe

    jak nie musisz szpanować to kup sgs2, albo coś co jeszcze można kupić
    nowe, ale jest starym sprawdzonym na wylot modelem, z dobrym wsprarciem
    społeczności
    ToMasz

  • 6. Data: 2014-02-08 14:07:25
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-02-08 12:38, mr misio wrote:
> [...]
    >
    > jak juz nie ma bolca, bo trend jest smartfonowy czyli komputery zamiast
    > telefonow, ladowanie raz dziennie, i te pe

    Ostatni punkt powalił :)

    Jak ma być niewielki i lekki, to może SGS 3 Mini? Jest stabilny, ma
    bardzo czytelny ekran OLED, MP3 jest (nie wiem, co dla Ciebie oznacza
    "dobry"), przyzwoitą kamerkę (nawt dwie), można nawet dzwonić i SMS-ować :)

    Piotr

  • 7. Data: 2014-02-08 14:19:15
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-02-08 12:38, mr misio pisze:
    > przemyslalem sprawe.
    >
    > jak juz nie ma bolca, bo trend jest smartfonowy czyli komputery zamiast
    > telefonow, ladowanie raz dziennie, i te pe

    Może Sony Xperia E

  • 8. Data: 2014-02-08 16:45:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-08 13:28, ToMasz wrote:

    > jak nie musisz szpanować to kup sgs2, albo coś co jeszcze można kupić
    > nowe, ale jest starym sprawdzonym na wylot modelem, z dobrym wsprarciem
    > społeczności
    > ToMasz

    Nie, nie tylko nie Android!!!!
    mr. misio, wez prosze cos na WP.

  • 9. Data: 2014-02-08 17:08:53
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 08 Feb 2014 12:38:48 +0100, mr misio
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    >jak juz nie ma bolca, bo trend jest smartfonowy czyli komputery zamiast
    >telefonow, ladowanie raz dziennie, i te pe

    Malo nie wpadlem pod stol. Ze smiechu....

    A.L.

  • 10. Data: 2014-02-08 17:41:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Feb 2014 10:08:53 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 08 Feb 2014 12:38:48 +0100, mr misio
    >
    > " mozliwosc dzwonienia i esemesowania"
    > Malo nie wpadlem pod stol. Ze smiechu....

    A co sie dziwisz - sam przeciez cytowales ze konsument nie zwraca na
    to wiekszej uwagi i u kolegi nie jest inaczej :-)

    W dzisiejszych czasac mozliwosc dzwonienia i sms mozna miec za 60 czy
    70zl, inne rzeczy wazniejsze.

    J.