  • 1. Data: 2014-02-07 13:08:27
    Temat: NJU Mobile i limit należności, blokada rozmów?
    Od: Janusz <g...@t...pl>

    Witam,

    Mam abo w nju mobile. Ogólnie jestem zadowolony, ale pojawił się problem. Zauważyłem,
    że kwota limitu należności zmniejsza się co miesiąc i teraz wynosi równe 100 zł. W
    następnym miesiącu wyjeżdżam do kraju poza UE. Cena rozmów poza UE to ~5zl/min. Jak
    mam zatem korzystać z telefonu? Wystarczy mi to na ok. 20 minut rozmów w miesiącu.

    Jest jakaś możliwość, żeby tą kwotę limitu zwiększyć?

    Pozdrawiam i proszę o pomoc.

    Janusz

  • 2. Data: 2014-02-07 14:12:04
    Temat: Re: NJU Mobile i limit należności, blokada rozmów?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-07 13:08, Janusz pisze:
> [...]
    w miesiącu.

    > Jest jakaś możliwość, żeby tą kwotę limitu zwiększyć?

    Najprościej zadzwonić do operatora. Teoretycznie limit należności wynika
    m.in. z historii abonenta. OK, nie w nju ;-)