  • 31. Data: 2014-02-12 00:11:37
    Temat: Re: jaki smartfon kupic
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 07:07:45 +0100, z napisał(a):
    > Chwila!!!
    > Serio Android nie oferuje takiego sterowania multimediami na kablu
    > słuchawek???
    > A ajfony???

    Android to chyba za mocne slowo, bo system jako taki pewnie nie
    blokuje, ale

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=pilot%2
    A&search_scope=category-4862

    do nokii sa, do ajfona sa, do htc sa, nawet do samsunga sa, ale sie
    koncza na glosniej/ciszej i pauza.

    Samsung ma sterowanie glosem .. mam mieszane uczucia - nazwac to
    "zabawne" czy "zalosne".

    J.

  • 32. Data: 2014-02-15 19:36:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message
    > przemyslalem sprawe.
    >
    > jak juz nie ma bolca, bo trend jest smartfonowy czyli komputery zamiast
    > telefonow, ladowanie raz dziennie, i te pe

    I dotarłeś już do jakieś konkretnej konkluzji w wyborze swojego smartfona?

  • 33. Data: 2014-02-15 20:57:09
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > I dotarłeś już do jakieś konkretnej konkluzji w wyborze swojego smartfona?

    Jeszcze nie

    Moze Xperia Z Compact

    Moze cos z Windowsem

    Moze w koncu cos z ForefoxOS sie zacznie pojawiac

    Moze symbian wroci /raczej nie/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg