  • 1. Data: 2014-02-07 14:16:35
    Temat: Kalendarz i przypomnienia dzwiękiem - SGS2, andorid
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    Mam sgs2. Ustawiam sobie w kalendarzu/terminarzu jakieś zdarzenie na dzien
    x, godzine y ale telefon nie przypomina mi o tym fakcie.
    Widze go tylko na glownym pulpicie.

    Czy jest jakis sposob aby telefon przypominal dzwiekiem o tym, ze np. za 1h
    jest jakies zdarzenie.
    Aha i nie chodzi mi o to aby robic indywidualne ustawienia dla kazdego
    zdarzenia.
    Kiedys w Nokii tak mialem, ze do kalendarza wpisywalem sobie zdarzeni A, B,
    C i on za kazdym razem mi np. 15 min. przed zdarzeniem przypominal mi o tym
    fakcie dzwiekiem.
    Trzeba sciagnac jakis nieandroidowy kalendarz?

  • 2. Data: 2014-02-07 14:25:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-07 14:16, Sawesk wrote:
> [...]
    > o tym fakcie dzwiekiem.
    > Trzeba sciagnac jakis nieandroidowy kalendarz?

    NIe pamietam jak to bylo w oryginalnym...chyba najpierw w ustawieniach
    ogolnych kalendarza trzeba bylo ustawic ile wczesniej ma dzwonic.
    Pozniej zas wpisujac przypomnienie trzeba zaptaszkowac ze ma dzwonic.

  • 3. Data: 2014-02-07 15:04:11
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    > NIe pamietam jak to bylo w oryginalnym...chyba najpierw w ustawieniach
    > ogolnych kalendarza trzeba bylo ustawic ile wczesniej ma dzwonic.
    > Pozniej zas wpisujac przypomnienie trzeba zaptaszkowac ze ma dzwonic.

    a nie ma jakichs ogolnych ustawien?
    Bo jesli ja mam np. codziennie 20 roznych zdarzen to klikanie ptaszkow
    kilkaset razy w tygodniu jest klopotliwe.

  • 4. Data: 2014-02-07 15:09:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-07 15:04, Sawesk wrote:

    > a nie ma jakichs ogolnych ustawien?
    > Bo jesli ja mam np. codziennie 20 roznych zdarzen to klikanie ptaszkow
    > kilkaset razy w tygodniu jest klopotliwe.

    Polecam Business Claendar - obsluguje standardowy kalendarz plus
    ewentualnie swoj. Ma tez sporo ustawien w kazdej kwestii, rowniez alarmow.