  • 1. Data: 2014-02-08 19:27:57
    Temat: Android
    Od: Trybun <C...@j...com>

    I jego śmieszny sklep ktory można porównać do lamusa. Wydawałoby sie że
    na te paręset sztuk programów do obsługi aparatów foto powinien być
    chociaż jeden który spałnia kilka warunków - w moim przypadku potrzebuję
    taki który ma przycisk zoom-owania, przełącznik aparatu na przód-tył i
    nagrywa video w full HD. Po sprawdzeniu kilkudziesięciu aplikacji pod
    tym kątem mam duże wątpliwości czy coś takiego w ogóle znajdą na Google
    Play.

  • 2. Data: 2014-02-08 19:38:03
    Temat: Re: Android
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-08 19:27, Trybun wrote:
> [...]
    > nagrywa video w full HD. Po sprawdzeniu kilkudziesięciu aplikacji pod
    > tym kątem mam duże wątpliwości czy coś takiego w ogóle znajdą na Google

    Przypomnij prosze co bylo nie tak z "A Better Camera"?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.al
    malence.opencam_plus

  • 3. Data: 2014-02-08 19:43:00
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-08 19:38, atm pisze:

    > Przypomnij prosze co bylo nie tak z "A Better Camera"?
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.al
    malence.opencam_plus

    Jednak nie funkcji nagrywania filmów w full HD.

  • 4. Data: 2014-02-08 19:50:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-08 19:43, Trybun wrote:

    malence.opencam_plus

    > Jednak nie funkcji nagrywania filmów w full HD.

    W video settings mam m.in. 1080p...

  • 5. Data: 2014-02-08 20:04:35
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-08 19:50, atm pisze:

    > W video settings mam m.in. 1080p...

    To chyba musisz mieć jakiś inny A Better Camera, u mnie są tylko dwie
    opcje 176/144 (konferencyjne) i 480p.

  • 6. Data: 2014-02-08 20:09:15
    Od: atm <...@v...pl>

    > To chyba musisz mieć jakiś inny A Better Camera, u mnie są tylko dwie
    > opcje 176/144 (konferencyjne) i 480p.

    Mam dokladnie ten z linka powyzej, uruchomiony na SGS2.

  • 7. Data: 2014-02-08 20:13:25
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-08 20:09, atm pisze:

    > Mam dokladnie ten z linka powyzej, uruchomiony na SGS2.

    No tak, wersja płatna. Ale co najdziwniejsze moja wersję można doposażyć
    w kilka gadżetów, ale nie widzę możliwości zakupienia funkcji nagrywania
    w HD.

  • 8. Data: 2014-02-08 20:17:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-08 20:13, Trybun wrote:

    > No tak, wersja płatna. Ale co najdziwniejsze moja wersję można doposażyć
    > w kilka gadżetów, ale nie widzę możliwości zakupienia funkcji nagrywania
    > w HD.

    No ale jesli wydasz dyche bedziesz mial wszystko :]
    Jesli Twoja komorka obsluguje 1080p oczywiscie. Dla mnie jedna z
    najwazniejszych opcji tego programu jest ustawienie co sie resetuje a co
    zostaje zapamietane po wylaczeniu aplikacji. Poza tym kontrola ostrosci
    na kilka roznych sposobow jest tez swietna no i calosc podana moze w
    niezbyt piekny sposob ale za to bardzo funkcjonalny.

  • 9. Data: 2014-02-09 15:25:07
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-08 20:17, atm pisze:

> [...]
    > ostrosci na kilka roznych sposobow jest tez swietna no i calosc podana
    > moze w niezbyt piekny sposob ale za to bardzo funkcjonalny.

    Ale dlaczego nie ma tej wysokiej rozdzielczości wyszczególnionej w
    opcjach do wykupienia? Jesteś na 100% pewny że filmiki da się nagrywać w
    full HD?

    A swoja drogą jak to oni kalkulują, u mnie w wersji próbnej każda opcja
    kosztuje 2,99 Euro, full wypas 6,99 EUR, a gdy od razu się kupi to zapłaci
    się niecałe 10zł?

    Tak, to był jeden z warunków zakupu telefonu - nagrywanie video w full
    HD. Jednak ktoś się nie postarał i nie dołożył jakiegoś dobrego programu
    do obsługi aparatu foto. Masa idiotycznych gadżetów w stylu możliwość
    wysyłania fotek na Facebooka, czy scenerii do fotek, ale nie pomyślał o
    tym żeby dodać przycisk zoom-owania.
    Tak, oczywiście jak się okaże że naprawdę nie ma darmowego programu do
    aparatu foto spełniającego te cztery warunki to kupię tego A Bettera.

  • 10. Data: 2014-02-09 15:47:38
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 08.02.2014, o godzinie 20.13.25, na pl.misc.telefonia.gsm, Trybun
    napisał(a):

    > No tak, wersja płatna. Ale co najdziwniejsze moja wersję można doposażyć
    > w kilka gadżetów, ale nie widzę możliwości zakupienia funkcji nagrywania
    > w HD.

    Zerknij tutaj:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=248
    4586

    W dyskusji masz linki do apk.
    Swoją drogą wiele fajnych programów nie ma na Google Play, ale są na XDA -
    tam też warto szukać.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*