  • 1. Data: 2014-02-07 12:12:05
    Temat: Jak doladowac Zetafon
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    Czy jest jakas strona aby doladowac telefon w orange typu zetafon.
    Zwykly orange na karte czy d. pop - no problem.
    A jest z zetafon? Tylko w punkcie orange czy jest www?

  • 2. Data: 2014-02-07 17:18:23
    Temat: Re: Jak doladowac Zetafon
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-02-07 12:12, Sawesk napisał/a:
    > Czy jest jakas strona aby doladowac telefon w orange typu zetafon.
    > Zwykly orange na karte czy d. pop - no problem.
    > A jest z zetafon? Tylko w punkcie orange czy jest www?

    A to nie są te same sposoby doładowania jak pozostałych "marek" Orange?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2014-02-08 13:14:35
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-07 12:12, Sawesk pisze:
    > Czy jest jakas strona aby doladowac telefon w orange typu zetafon.
    > Zwykly orange na karte czy d. pop - no problem.
    > A jest z zetafon? Tylko w punkcie orange czy jest www?

    Doładowywanie praktycznie takie samo jak zwykły telefon na kartę.

  • 4. Data: 2014-02-08 14:00:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Feb 2014 17:18:23 +0100, Czarek napisał(a):

    > A to nie są te same sposoby doładowania jak pozostałych "marek" Orange?

    Prawie tak - przelewy sms z innych kont nie dzialaja.

    Ale reszta dziala, mozna kodem ze zdrapki, mozna z bankomatu, mozna z
    doladowania.orange.pl, mozna przez blue media, mozna z wielu bankow.
    Przynajmnie tak mi sie wydaje - aktualnego zetafona nie znam (tylko
    dla nowych klientow jest ?).
    Ale watpie aby ograniczali. Jedyne co moze denerwowac to niektore
    taryfy w orange, gdzie promocje wlacza sie kodem ze zdrapki, i inne
    metody doladowan nie pozwalaja na to.

    J.