  • 11. Data: 2014-12-10 21:17:31
    Temat: Re: jaki procesor - montaz filmu hd
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 21:13:06 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    >
    > To coś masz nie tak z procesorem.
    > Na i7 2630QM 3 minuty kompresuje jakieś 20 min (bitrate 28 Mbps, peak: 50 Mbps,
    > 2 przebiegi (ostatnio nie kompresowałem, więc czas może być mniejszy).
    > Osobiście wolę prodesory Intela (i7 jest szybszy, niż pseudo 8 rdzeniowy FX

    W tym samym programie kodujesz? Z tym samym kodekiem na wyjście?

    [ Did not know who he was fuckin' with. ]
    [ (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

  • 12. Data: 2014-12-10 21:18:23
    Od: Gilboa <g...@g...pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2014 19:41:32 +0100, adam napisał(a):

    > Witam Chce kupic nowego laptopa, obecny nie za bardzo umozliwia mi
    > montaz prostych filmow hd.
    > Jaki procesor bedzie do tego najlepszy? Uzywany obecnie program to HD
    > Writer 4.0.
    > Dzieki, pozdrawiam Adam

    Stary Core 4 Q6600 nie ma żadnych problemów. Plus pamięć 8MB. Wszystkie
    nowsze 4 rdzeniowe radza sabie bez problemów. Oprócz tego to min 8GB RAM i
    system operacyjny 64 bit. Na 32 tez bez problemów, tylko trochę wolniej.

  • 13. Data: 2014-12-10 21:37:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Odnośnie CUDA - zależy czy soft to obsługuje - nie zapominajmy o tym. Wideo
    > przy 4GB ram wolałbym raczej nie robić, choć to oczywiście też zależy od
    > rozdzielczości, ilości ścieżek, używanych przejść.

    Człowiek napisał jasno: do prostego wideo HD.
    Robiłem proste wideo HD na 2 GB RAM i dało radę, więc nie róbmy scen
    typowych dla tej grupy, że do wysłania e-maila trzeba RAID0, a najlepiej
    jeszcze SSD.

    Kto mówi?

  • 14. Data: 2014-12-10 21:39:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    qwerty wrote:
> [...]
    > mniejszy).
    > Osobiście wolę prodesory Intela (i7 jest szybszy, niż pseudo 8 rdzeniowy FX

    Nie ma nic z procesorem, tylko oprogramowanie jest do dupy.
    Na tym sprzęcie powinno się kodować kilkanaście minut. Jeszcze zależy
    oczywiście co z czego, ale tak circa.

  • 15. Data: 2014-12-10 21:44:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Gilboa wrote:

> [...]
    > system operacyjny 64 bit. Na 32 tez bez problemów, tylko trochę wolniej.

    Przez lata całe robiłem montaż prostego w porywach do średniego HD na 6
    GB RAM i zawsze było sporo wolnego, więc nie gadajcie, że MINIMUM 8 GB
    RAM. MINIMUM to 2 GB RAM (system 32 bit) i też wyjdzie film w dokładnie
    takiej samej jakości co z 16 GB RAM, tylko troszkę dłużej wszystko potrwa.

  • 16. Data: 2014-12-10 23:09:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Poldek wrote:

    > Kto mówi?

    Nie wspominając już o tym, że ośmiordzeniowe Core i7 jest do kupienia w
    sklepie za rogiem
    http://www.morele.net/procesor-intel-core-i7-5960x-l
    ga2011-64bit-3ghz-140w-20mb-box-bx80648i75960x-66096
    4/

  • 17. Data: 2014-12-10 23:32:07
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-12-10 o 23:09, Poldek pisze:

> [...]
    > sklepie za rogiem
    > http://www.morele.net/procesor-intel-core-i7-5960x-l
    ga2011-64bit-3ghz-140w-20mb-box-bx80648i75960x-66096

    I nawet kręcić się daje :)
    http://www.hardocp.com/article/2014/09/25/core_i7596
    0x_5930k_5820k_overclocking_performance/2

    miab

  • 18. Data: 2014-12-11 01:19:28
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 10/12/2014 19:45, adam wrote:

> [...]
    > sie zacina, ale te zaciecia sa juz zakodowane w filmie.
    >
    > Korzystam z trybu automatycznych filmow w HD Writer 4.0.

    Cos masz z ustawieniami nie tak. Predefiniowane sa z reguly dobre dopoki sa
    dobre. ;) W kazdym razie poszukaj innych. Na odleglosc nic cie nie poradze
    bo zalezy od zbyt wielu rzeczy, material wejsciowy, wyjsciowy,
    rozdzielczosc, rozmiar, to sa wszystko kompromisy.
    Kiedys bawilem sie w kompresje kiedy to jeszcze xvida ustawialo sie
    recznie, zeby zmiescic film na 700MB CD to troche mi teraz latwiej.
    Hardware na pewno masz w porzadku.

  • 19. Data: 2014-12-11 01:39:54
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 23:09:24 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > sklepie za rogiem
    > http://www.morele.net/procesor-intel-core-i7-5960x-l
    ga2011-64bit-3ghz-140w-20mb-box-bx80648i75960x-66096

    OK - my fault - nie wziąłem pod uwagę podstawek wyżej, niż LGA 1155.

    Natomiast - jeżeli mowa o prostych filmach - serio bierzecie pod uwagę
    procesor, za cenę którego całkiem sympatyczną _skrzynkę_ do pracy da się
    złożyć? :-O

    [ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie. ]
    [ (JoeMonster.org) ]

  • 20. Data: 2014-12-11 01:39:55
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 21:44:18 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > takiej samej jakości co z 16 GB RAM, tylko troszkę dłużej wszystko potrwa.

    Coś jeszcze miałeś w tym ramie? Bo ja ostatnio odczułem naprawdę dużą ulgę
    po przesiadce na nowy sprzęt. Ja wprawdzie w DTP, ale odpalone narzędzia do
    pracy + przeglądarka + program pocztowy i na 8GB ciasno było makabrycznie.
    Choć to w sumie mało dziwne, skoro Thunderbird po kilku godzinach pracy
    wpieprzał 600 MB pamięci, a Firefox - 1,5 GB. :-/

    [ Saying things doesn't make them true. ]
    [ ("House M.D.") ]