  • 1. Data: 2014-12-07 20:11:10
    Temat: jaki laptop dla dzieciaka
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    Poszukuje laptopa dla córki.
    Internet, fb i takie tam. FIlm HD też będzie oglądany.
    Co by tu wybrać, chodzi o procek, grafika. Bo CPU intelowskich to ja
    tych nowych nie ogarniam :(
    milion pińcet możliwości :(
    Oczywiście pytam bo chce jak najtaniej, inaczej kupił bym coś na i5 :)

  • 2. Data: 2014-12-07 20:20:56
    Temat: Re: jaki laptop dla dzieciaka
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 07/12/2014 19:11, Jawi wrote:
> [...]
    > tych nowych nie ogarniam :(
    > milion pińcet możliwości :(
    > Oczywiście pytam bo chce jak najtaniej, inaczej kupił bym coś na i5 :)

    Jesli internet i filmy HD to raczej i3 (z braku akceleracji grafiki w
    Celeronach i Pentiumach).

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2014-12-07 23:26:06
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2014-12-07 o 20:11, Jawi pisze:
> [...]
    > tych nowych nie ogarniam :(
    > milion pińcet możliwości :(
    > Oczywiście pytam bo chce jak najtaniej, inaczej kupił bym coś na i5 :)
    Ja bym kupil Dell E5510/E6420 np z Memtechu na allegro cos na I5 w cenie
    1300 zl

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 4. Data: 2014-12-08 09:51:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-12-07 20:11, Jawi pisze:
    > Poszukuje laptopa dla córki.

    Dla córki to różowy.
    Niebieski dla syna.

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-12-08 10:04:10
    Od: " 666" <...@...6>

    Toughbook lub ATG, XTR.

    -----

  • 6. Data: 2014-12-09 21:03:17
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 08 Dec 2014 09:51:51 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Dla córki to różowy.
    > Niebieski dla syna.

    i z wodoodporna klawiaturka...

    --