  • 1. Data: 2014-12-08 00:54:27
    Temat: Hub na 4 porty
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Kupiłam taki hub, bo jak kupię klawiaturę podświetlaną na USB to juz jej
    nie miałabym gdzie podłączyć. Musiałabym wyciągać dongiel USB.
    Czy jak podłączę do tego Huba drukarkę z Wifi, USB (ale ustawiłam ją na
    USB) i ewentualnie przy okazji korzystania-nagrywarkę to będzie mi to
    działało na tym hubie?
    http://allegro.pl/show_item.php?item=4836201980

    Dysk zewnętrzny na USB to włączałabym tak jak zawsze. Mam porty na
    przodzie komputera.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-12-08 07:38:29
    Temat: Re: Hub na 4 porty
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisała:

    > Czy jak podłączę do tego Huba drukarkę z Wifi, USB (ale ustawiłam
    > ją na USB) i ewentualnie przy okazji korzystania-nagrywarkę to będzie
> [...]

    Nie.
    Przeczytaj dokładnie, co dostaniesz, jeśli skorzystasz z tej "oferty":

    "Zestaw zawiera:
    * Fabrycznie nowy wentylator USB
    * Oryginalne opakowanie
    * Dowód zakupu (paragon/FV)"

    Doprawdy, ciężko do którejkolwiek z tych rzeczy podłączyć drukarkę czy napęd
    CD/DVD ;->

    > Dysk zewnętrzny na USB to włączałabym tak jak zawsze. Mam porty na
    > przodzie komputera.

    I przy tym pozostań.

    JoteR

  • 3. Data: 2014-12-08 08:17:44
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    animka wrote:
> [...]
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=4836201980
    >
    > Dysk zewnętrzny na USB to włączałabym tak jak zawsze. Mam porty na

    nagrywarka na 80% nie będzie działać z innymi urządzeniami
    jednocześnie
    wydajność prądowa gniazda USB to 0,5A jak wsadzisz rozdzielacz to jest
    to nadal 0,5A chyba że urzyjesz aktywnego z zasilaczem
    i nikt ci nie powie czy będzie dobrze czy nie bez dokładnej
    specyfikacji każdego urządzenia wetkniętego do takiego huba

  • 4. Data: 2014-12-08 23:21:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-12-08 o 07:38, JoteR pisze:

> [...]
    > * Dowód zakupu (paragon/FV)"
    >
    > Doprawdy, ciężko do którejkolwiek z tych rzeczy podłączyć drukarkę czy napęd

    LOL
    Popłakałam się ze śmiechu!
    Dobrze, że ten hub kosztuje 2 zł, to jakoś to przeżyję.

    > I przy tym pozostań.

    Jednego portu mi będzie brakowało, bo kupiłam drukarkę (na USB niestety)
    z podświetlanymi klawiszami. Tzn. czekam na przesyłkę.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-12-09 00:23:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-12-08 08:17, Jeffrey pisze:

> [...]
    > i nikt ci nie powie czy będzie dobrze czy nie bez dokładnej
    > specyfikacji każdego urządzenia wetkniętego do takiego huba

    No tak. W takim razie raczej nie użyję chyba tego huba, albo podłączę
    tylko dongiel Bluetooth. Zobaczę jak to wszystko będzie działało dopiero
    jak toto będę miała już w domu.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-12-09 09:33:04
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    animka wrote:

    > No tak. W takim razie raczej nie użyję chyba tego huba, albo
    > podłączę
    > tylko dongiel Bluetooth. Zobaczę jak to wszystko będzie działało
    > dopiero jak toto będę miała już w domu.

    jak wejdziesz głębiej w opcje kompa to on pokaże aktualne obciążenie
    na portach, jakieś dongle,myszki czy drukarki dają radę ale nagrywarki
    czy twarde dyski już nie koniecznie