  • 11. Data: 2011-06-10 10:57:24
    Temat: Re: jaka instalacja LPG?
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Przy takiej pojemnosci to doskonaly wynik, czy to spalanie na trasie? Ja
    > zagazowalem swojego Cordobe 1.4 16V tego Staga 300 Premium i potrafi
    > spalac na trasie 8,0-8,5 l, a po miescie 10-11 l, a juz zrobilem ponad
    > 20000 km.

    To nie doskonaly wynik tylko normalny. Moje Mondeo 2,5 V6 rowniez pali na
    trasie 11 litrow. Drugi samochod 3,5 V6 z automatyczna skrzynia pali 12
    litrow. Wszystko oczywiscie na trasie przy spokojnej jezdzie.
    To, ze jakis samochod ma dwa razy wieksza pojemnosc wcale nie oznacza, ze
    bedzie dwa razy wiecej palil choc mam wrazenie, ze wielu osobom sie tak
    wydaje ;)
    Z tego wzgledu wole wieksze pojemnosci. Roznice w spalaniu (przynajmniej na
    gazie) nieduze, a komfort jazdy wiekszy.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 12. Data: 2011-06-10 13:10:31
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 10, 9:46 am, "Marco" <k...@i...pl> wrote:

> [...]
    > na trasie 8,0-8,5 l, a po miescie 10-11 l, a juz zrobilem ponad 20000 km.

    Automat po mieście spala wszystko co wlewam ;) 16 to minimum przy
    moich trasach ;)

    Nie doskonały tylko rzekłbym normalny.
    Wracając na trasie zauważyłem jedną zależność - im szybciej się
    poruszałem tym bardziej spadało średnie na komputerze - czyli Mondeo
    MK3 V6 jest projektowane pod prędkości autostradowe rzędu 140km/h
    wtedy ma 3000rpm na obrotomierzu :)

    Pozdrawiam !