  • 11. Data: 2011-03-14 17:55:54
    Temat: Re: jaka drukarka do domu (tcp/ip,laser,kolor,duplex)?
    Od: marek <m...@o...pl>

    W dniu 14.03.2011 18:28, BAREK pisze:
    > Zasadniczo nie do końca chwytam ten cały CUPS, jednak jeśli chodzi o
    > uniwersalną, nie za drogą drukarkę laserową/kolorową/LAN/skaner i dupleks
    > i jeszcze ciut więcej nawet :-)
    > To polecam;
    > HP CM2320fxi MFP
    dziękuję pięknie! to chyba jest to...

    z drugiej strony znalazłem GP CLJ 2840, które jest podobne, poza
    niepotrzebnym mi kolorowym ekranem..... i wydaje się tańsze :) Czy ktoś ma
    jakieś sugestie/uwagi dot tego modelu?

    jeszcze raz dziękuję za podpowiedź!
    Marek.

  • 12. Data: 2011-03-14 18:14:32
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    >

    > z drugiej strony znalazłem GP CLJ 2840, które jest podobne, poza
    > niepotrzebnym mi kolorowym ekranem..... i wydaje się tańsze :) Czy ktoś ma

    CM2320fxi to jest też równocześnie fax
    Nie wiem nic o tej drugiej, ale ta może zczytywać i drukować zdjęcia z
    kart pamięci, ale też i to chyba fajniejsze, można na nią skanować na
    kartę pamięci dokumenty wszelakie, a takowa karta pamięci może być w
    sieci jako dysk sieciowy udostępniona! i to jest fajne.
    Poza tym, można z niej dokumenty skanowane i chyba faksy przychodzące
    dalej meilem puszczać, ale wymaga to serwera poczty bez autoryzacji

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 13. Data: 2011-03-15 14:39:58
    Od: marek <m...@o...pl>

    W dniu 14.03.2011 19:14, BAREK pisze:
> [...]
    > Poza tym, można z niej dokumenty skanowane i chyba faksy przychodzące
    > dalej meilem puszczać, ale wymaga to serwera poczty bez autoryzacji

    przekonałeś mnie :) kupiłem cm2320!

    dziękuję wszystkim za pomoc,
    Marek