  • 1. Data: 2011-03-11 08:31:04
    Temat: Recovery
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Posiadam laptopa Samsung R530. Omyłkowo usunąłem partycję Recovery. Mam ją
    skopiowaną na zewnętrznym dysku twardym. Po skopiowaniu jej na dysk
    wewnętrzny nie mogę jej uruchomić przy pomocy klawisza F2 (jak to było do
    tej pory), wyświetla się komunikat: Invalid Recovery Area :(
    Zauważyłem, że zniknęła jedna malutka partycja (prawdopodobnie tzw loader)
    Mam zainstalowany Windows7 HP, czy ktoś "łopatologicznie" mógłby mi
    wytłumaczyć, jak naprawić to co namieszałem?

    -- Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2011-03-11 09:07:16
    Temat: Re: Recovery
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2011 09:31, Janusz pisze:
> [...]
    > Mam zainstalowany Windows7 HP, czy ktoś "łopatologicznie" mógłby mi
    > wytłumaczyć, jak naprawić to co namieszałem?

    Nie ta grupa. Pytaj się na grupie o windowsie.

  • 3. Data: 2011-03-11 09:49:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wewnętrzny nie mogę jej uruchomić przy pomocy klawisza F2 (jak to było do
    > tej pory), wyświetla się komunikat: Invalid Recovery Area :(

    Miałem coś podobnego ale w laptopie Della, gdzie padł mi dysk, ale miałem
    obraz wszystkich partycji i po wgraniu tych partycji na nowy dysk nie
    uruchomiał się program recovery chyba przez F8. Dopiero jak skopiowałem MBR
    z innego laptopa Della to wszystko śmigało jak należy. :-)