  • 1. Data: 2011-03-12 08:27:24
    Temat: tani dobry zasilacz?
    Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Potrzebuję do dość starego kompa nowy zasilacz do 350W. Czy mógłby ktoś
    polecić w miarę solidny zasilacz do max 100zł. Im taniej tym lepiej :)
    Wiem o Fortron.Czy te za allegro to jedyny dobry pomysł a może Modecom?
    Będę bardzo wdzięczny za poradę.

  • 2. Data: 2011-03-12 11:05:37
    Temat: Re: tani dobry zasilacz?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-03-12 09:27, nolina wrote:
> [...]
    > polecić w miarę solidny zasilacz do max 100zł. Im taniej tym lepiej :)
    > Wiem o Fortron.Czy te za allegro to jedyny dobry pomysł a może Modecom?

    Jeżeli ma być po prostu zasilacz, wziąłbym modecoma.
    - którego - najlepiej kierowac się tym jakie końcówki potrzebujemy
    - W przypadko stosowania zasilaczy awaryjnych uwaga na zasilacze PFC
    (zazwyczaj mają skłonnośc do przeciążania zasialczy awaryjnych).

    Może zabrzmi to dziwnie, ale dla po kupnie obudowy z zasilaczem do
    komputera testowego, zamieniłem zasilacz chieftec na modecom bez PFC.

    W praktyce, jeżeli kupowałbym coś na własny domowy użytek, poza
    zwróceniem uwagi na złącza, zwróciłbym uwagę na generowany hałas, to
    zdecydowanie najgłośniejsze urządzenie w PC (szczególnie w gdy budzet
    prawie zerowy).

  • 3. Data: 2011-03-13 10:03:11
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "nolina " napisał:

    > Czy mógłby ktoś polecić w miarę solidny zasilacz do max 100zł.

    Liczysz na cud? Tanio i dobrze można tylko dostać w tyłek. Nawet darmo.
    Wszystko inne kosztuje. Im lepsze tym droższe (przeważnie).

    Remek

  • 4. Data: 2011-03-13 15:26:29
    Od: "nolina " <n...@N...gazeta.pl>

    Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > (zazwyczaj majÄ&#65533; skĹ&#65533;onnoĹ&#65533;c do przeciÄ&#65533;Ĺźania
    zasialczy awaryjnych).

    > MoĹźe zabrzmi to dziwnie, ale dla po kupnie obudowy z zasilaczem do
    > komputera testowego, zamieniĹ&#65533;em zasilacz chieftec na modecom bez PFC.
    >
    > W praktyce, jeĹźeli kupowaĹ&#65533;bym coĹ&#65533; na wĹ&#65533;asny domowy
    uĹźytek, poza
    > zwrĂłceniem uwagi na zĹ&#65533;Ä&#65533;cza, zwrĂłciĹ&#65533;bym uwagÄ&#65533; na
    generowany haĹ&#65533;as, to
    > zdecydowanie najgĹ&#65533;oĹ&#65533;niejsze urzÄ&#65533;dzenie w PC (szczegĂłlnie w

    Dzieki

  • 5. Data: 2011-03-18 22:06:25
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-03-13 11:03, Remek pisze:

    > Liczysz na cud? Tanio i dobrze można tylko dostać w tyłek. Nawet darmo.
    > Wszystko inne kosztuje. Im lepsze tym droższe (przeważnie).
    >
    > Remek
    Tradycyjnie powiedziałeś jak zwykle co wiedziałeś. Można się
    przyzwyczaić do do Twojej starczej zgryźliwości.

    http://www.proline.pl/?p=TAGAN+U33II+350W
    http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=6
    9537