  • 1. Data: 2011-03-11 11:51:34
    Temat: VHS na HDD
    Od: domin <d...@w...pl>

    witam,
    co dokladnie jest mi potrzebne do zgrania kaset vhs na dysk hdd? napewno
    magnetowid i odpowiednie kable :) ale czy taka karta moze byc:
    http://allegro.pl/tuner-tv-pci-karta-telewizyjna-pil
    ot-i1489692259.html
    ? nie ukrywam, ze zalezy mi na niskiej cenie karty, posluzy do
    kilkukrotnego zgrania materialu i zostanie zapomniana, rozumiem, ze
    jakosc zalezy od programu jaki uzyje do zgrywania i to kolejne pytanie:
    jaki program do tego uzyc? do tej karty chyba nie daja zadnego
    --
    *sama prawda* http://www.youtube.com/watch?v=Y-RhOKNcgt4

  • 2. Data: 2011-03-11 11:57:25
    Temat: Re: VHS na HDD
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "domin" napisał w wiadomości grup
    > rozumiem, ze jakosc zalezy od programu jaki uzyje do zgrywania i to kolejne
    > pytanie:

    Jakość zależy od jakości przewodów, czułości głowicy, jakości kasety itp.
    Program (a dokładnie koder) jest na samym końcu.

    > jaki program do tego uzyc? do tej karty chyba nie daja zadnego

    NTG, ale możesz użyć virtualdub.

  • 3. Data: 2011-03-11 12:08:16
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 12:51:34 +0100, domin napisał(a):

> [...]
    > jakosc zalezy od programu jaki uzyje do zgrywania i to kolejne pytanie:
    > jaki program do tego uzyc? do tej karty chyba nie daja zadnego

    Tanio:
    http://allegro.pl/video-audio-grabber-graber-easycap
    -oprogramowanie-i1488963820.html

  • 4. Data: 2011-03-11 12:11:48
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 13:08:16 +0100, Jacek napisał(a):

    ot-i1489692259.html

    > Tanio:
    > http://allegro.pl/video-audio-grabber-graber-easycap
    -oprogramowanie-i1488963820.html
    Taniej: :)
    http://allegro.pl/audio-video-grabber-umozliwia-zgry
    wanie-kaset-vhs-i1496294396.html

  • 5. Data: 2011-03-11 14:13:27
    Od: domin <d...@w...pl>

    -oprogramowanie-i1488963820.html
    > Taniej: :)
    > http://allegro.pl/audio-video-grabber-umozliwia-zgry
    wanie-kaset-vhs-i1496294396.html

    dziekuje bardzo, nie wpadlbym na to zeby szukac takiego bajerka na usb ;)
    --
    *sama prawda* http://www.youtube.com/watch?v=Y-RhOKNcgt4

  • 6. Data: 2011-03-11 18:47:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    domin pisze:

    >>> http://allegro.pl/video-audio-grabber-graber-easycap
    -oprogramowanie-i1488963820.html

    wanie-kaset-vhs-i1496294396.html

    > dziekuje bardzo, nie wpadlbym na to zeby szukac takiego bajerka na usb ;)
    kup najtanszą używaną kartę TV na allegro - wystarczy. Jeśli chesz ten
    "bajerek" z allegro, to uważaj na dzwiek - jest masakryczny (trzeba
    użyć karty dzwiekowej) nagrywam tym "na okręta" Davinci learning z nki.
    w trybie long dvd godzina to 1 gb.
    ToMasz

  • 7. Data: 2011-03-11 21:15:34
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "domin" napisał:

    > http://allegro.pl/tuner-tv-pci-karta-telewizyjna-pil
    ot-i1489692259.html

    Przeczytałeś do czego słuzy ta karta? Ty potrzebujesz karty przechwytującej
    video. Taka, która zapewni przyzwoitą jakość jest dość droga. Byle czego nie
    kupuj, bo efekty mogą być fatalne. Jak coś znajdę to podrzucę link.

    Remek

  • 8. Data: 2011-03-11 21:20:38
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jacek" napisał:

    http://allegro.pl/video-audio-grabber-graber-easycap
> [...]

    Tanio i byle jak. Nie chcę używać ostrych słów, ale tylko spytam. Polecając
    takie gówno chcecie zrobić autorowi krzywdę? Kolejny mądrala znów pisze o
    karcie telewizyjnej. Opanujcie się.

    Remek

  • 9. Data: 2011-03-11 22:31:01
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    domin wrote:
    > posluzy do kilkukrotnego zgrania materialu i zostanie zapomniana

    Jeżeli to jednorazowa akcja to może lepiej poszukać firmy która się tym
    zajmuje a nie kombinować samemu?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 10. Data: 2011-03-12 01:22:45
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tanio i byle jak.

    A rozwiniesz jakos swoja mysl? Masz doswiadczenia z ta karta? Jej
    parametry sa 2 razy lepsze niz to, co oferuje standard VSH, sporo lepsze
    nawet od S-VHS. Mowie oczywiscie o rozdzielczosci.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa