  • Data: 2015-06-20 20:58:54
    Temat: jak schłodzić "dongla" HDMI
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    kupiłem na alledrogo dongla hdmi (miracast) i dziadostwo wiesza się jak
    ostro pracuje. już usunięcie obudowy zapewnia na tyle dobre warunki
    chłodzenia że urządzenie pracuje stabilnie.

    Czy macie pomysły jak to schłodzić? "Dongiel" 25x72mm, układy scalone
    rozrzucone chaotycznie, mają różną wysokość. teoretycznie w obudowie
    zmieściłaby się wytłoczka z blachy, ale ja jej w domu nie wytłoczę.

    kombinuje żeby może zalać to jakimś silikonem i przykleić blaszkę. To by
    zapewniło równomierność w oddawaniu ciepła, ale niewiem jak silikon
    będzie reagował ze ścieżkami, i elementami smd.

    ToMasz

    PS pobiera 250 - 450mA z usb. ale procesor jest tak gorący, że co prawda
    mogę go dotknąć, ale trzymać już nie, bo parzy.