  • Data: 2009-06-29 08:09:44
    Temat: jak jest w koncu z tym darmowym przeniesieniem numeru?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    .. bedzie, czy nie bedzie? ;)
    Pytam, bo na grupie cos cicho /az dziw, poniekad/. W kazdym razie
    interesuje mnie, czy od 6 lipca, jak DU nakazal, nie beda pobierali
    tych oplat, czy szykuje sie znowu jakis bu.. balagan. A pytam, bo na
    poczatku czerwca zlozylem wypowiedzenie umowy w Orangutanie na malo
    uzywany numer, ktory chcialem przeniesc do Play i jesli nie musze,
    wolalbym nie zasilac pomaranczowych kwota zlotych 60,-. Zwrot tej
    kwoty od Play mnie srednio interesi bo w tym czasie i tak nie
    zostanie wykorzystany. Wiec mam jeszcze pare dni na ewentualne
    wycofanie wypowiedzenia w Orange i przelozenie je np. o miesiac
    i nie wiem teraz co robic - Play nic nie wie na temat nowych zasad,
    Orange tez nic nie wie na temat tego, ze nie bedzie pobierac oplat.

    Czy ktos na grupie jest moze w tej materii iluminowany?

    --

    człowiek składa się w 70% z mody