  • 91. Data: 2010-09-20 10:39:03
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:i763su$frf$1@news.onet.pl...

    > Nie zależy. Nie wiesz i się pyszczysz. Sprawdź sobie i porównaj z
    > ceną, na jaką jesteś rąbany przez swojego operatora komórkowego. Może
    > wtedy przejrzysz na oczy.

    Nie korzystam ze stacjonarki, kiedyś stawki za połączenia zależały od
    wysokości abonamentu.
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/a
    bonament/674026/
    *opłata za połączenie telefoniczne do sieci Orange, Era i Plus
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/a
    bonament/674389/startowy/
    ***)opłata za połączenie telefoniczne do sieci Orange, Era i Plus
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/a
    bonament/stare_plany/standardowy/
    *opłata za połączenie telefoniczne do sieci Orange, Era i Plus

    Plus

    http://www.simplus.pl/v.do?idx=1037780

    Tanio do Wszystkich Dużych Sieci*
    (29gr/min )
    lub
    Tanio do Plusa (19gr/min
    do sieci Plus)

    Era

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/takta
    k_hot

    Opłata za minutę połączenia* 29 gr
    Opłata za wiadomość SMS
    do użytkowników wszystkich sieci 18 gr

    * w sieci Era, Orange, Plus i na numery stacjonarne; połączenia do Play
    79gr/min

    Orange
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_offer?ca
    tegory=PREPAID_POP&stamp=1284979110550
    opłata za minutę

    29 gr
    75 gr do Play
    65 gr do Polsatu Cyfrowego

  • 92. Data: 2010-09-20 10:40:28
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i77d7m$qt$1@news.onet.pl...

    > Jest blisko: 19gr do wszystkich.

    Miałem na myśli stawkę za wykonanie połączenia do danej sieci,
    niezależnie od tego skąd dzwonie. Żeby było taniej niż do innych, wtedy
    taka sieć przecież byłaby najpopularniejsza...

  • 93. Data: 2010-09-20 10:42:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:26:10 +0200, spryciasz napisał(a):

    > Aha. Być może jest tak jak mówisz i są różne stawki, ale dla klienta
    > końcowego jest to niewidoczne i go to nie interesuje, on tylko ma
    > pozycje w cenniku: własna sieć, pozostali, a jak się firmy rozliczają
    > między sobą i ile sobie płacą, to go nie interesuje!

    zieeeeew.. nudny się robisz, wiesz?
    http://shop.virginmedia.com/content/dam/allyours/pdf
    /004497%20Residential%20Cable%201%20July_v2.pdf
    strona 3
    http://www.telekom.de/Produkt-PK-;sid=1f0tOBidj-UtOF
    QK7H08jBOYW6NOJ6V7W5rEf4i8_ytl-FetTmiJmSMvaBujX5Q8lo
    k=?ShowLeftNavigation=&StageProductRefID=08020010000
    83_0001%40EKI-PK&ProductRefID=0100001000158%40EKI-PK
    &CatalogCategoryID=uxkFC7ITJMsAAAEdXHsm7tPA&ActiveTa
    bID=tarifdetails_callplus
    część Minutenpreise Mobilfunknetz
    itp, itd...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 94. Data: 2010-09-20 11:02:37
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 20-09-10 12:21, spryciasz pisze:

    > No miażdżysz i popisałeś się niczym łysy uderzający grzywką o parapet.
    > Primo podałem link do oficjalnej strony, a nie jakiś mały serwis,
    > secundo: mówimy o pozycji w cenniku typu:
    > stacjonarki, własna sieć, inne sieci komórkowe, *trefne sieci komórkowe

    Dlaczego trefne?

    > nikogo nie dziwi, że dzwoniąc ze swojej sieci do obcych jest różna
    > stawka, ale ta stawka do każdego z tych innych jest taka sama,

    System w USA jest zdrowy?

    > rozumiesz? A w Polsce mamy coś takiego:
    > -połączenia do stacjonarnych
    > -połączenia we własnej sieci
    > -połączenia komórkowe
    > -Play i inne nieprzystosowane g...a

    Dlaczego i do czego nieprzystosowane?

    > i to jest chore

    A to już zawdzięczamy W3.

    --
    ALEX Templar

  • 95. Data: 2010-09-20 11:12:09
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    Użytkownik "ALEX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego trefne?

    Dlatego, że wg cenników nie są normalnymi sieciami komórkowymi.

    > System w USA jest zdrowy?

    Nie ma żadnej analogii, USA jest jednym z nielicznych wyjątków na
    świecie, gdzie nie rozróżniają po kierunkowych czy to
    stacjonarka/komórka, za to odbierający komórkę z reguły płaci dodatkowo
    i jest to jasno powiedziane.
    Brak cenników typu: połączenia stacjonarne, połączenia komórkowe,
    połączenia do Virgin Mobile*

    *jedynie teoretyczny przykład

    > Dlaczego i do czego nieprzystosowane?

    Do reszty sieci komórkowych

    > A to już zawdzięczamy W3.

    A to w jaki sposób? Czy sieci stacjonarne też są pod wpływem magicznego
    W3??

  • 96. Data: 2010-09-20 11:14:38
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 20-09-10 12:39, spryciasz pisze:

    > Orange
> [...]
    Masz nieaktualne dane
    63gr do Play
    75gr do wRyju
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/5044/5166040
    .pdf

    --
    ALEX Templar

  • 97. Data: 2010-09-20 11:26:19
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    > zieeeeew.. nudny się robisz, wiesz?
    > http://shop.virginmedia.com/content/dam/allyours/pdf
    /004497%20Residential%20Cable%201%20July_v2.pdf
    > strona 3

    Ok, mały punkt dla Ciebie. To jeszcze jest zrozumiałe, sieć 3G różni się
    trochę od pozostałych, być może uzasadniona inna stawka do 3.
    A czym różni się Play od W3 poza barwami, żeby koszt połączenia był
    prawie dwukrotnie wyższy?

> [...]
    83_0001%40EKI-PK&ProductRefID=0100001000158%40EKI-PK
    &CatalogCategoryID=uxkFC7ITJMsAAAEdXHsm7tPA&ActiveTa

    Nawet odrobiłeś zadanie. Rzeczywiście, jednak różnica wynosi tylko 2
    centy, a nie 20.
    W pripejdzie takiego rozróżnienia już tam nie ma

  • 98. Data: 2010-09-20 11:27:28
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 20-09-10 13:12, spryciasz pisze:

    > Dlatego, że wg cenników nie są normalnymi sieciami komórkowymi.

    A czym są według cenników?

> [...]
    > świecie, gdzie nie rozróżniają po kierunkowych czy to
    > stacjonarka/komórka, za to odbierający komórkę z reguły płaci dodatkowo

    Ja się nie pytam czy jest analogia tylko czy system jest zdrowy? Tam też
    według cennika sieci komórkowe nie są komórkowymi.

    > Do reszty sieci komórkowych

    A to ciekawe bo dokładnie tym samym telefonem dzwoniłem i łączyłem się w
    Play Orange i Erze. Coś przegapiłem?

    > A to w jaki sposób?

    A myślisz że asymetryczny MTR wziął się z powietrza? A Streżyńska
    losowała stawki na ruletce? Tak samo było jak W3.1, W3.2 i W3.3
    wchodziły na rynek, to aby Tepsa nie zjadła ich na śniadanie, dostali
    ułatwienie od poprzednika UKE -> asymetryczny MTR.

    Czy sieci stacjonarne też są pod wpływem magicznego
    > W3??

    Było dokładnie odwrotnie: asymetryczny MTR między TP i W3.

    --
    ALEX Templar

  • 99. Data: 2010-09-20 11:27:59
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    tegory=PREPAID_POP&stamp=1284979110550

> [...]

    Dane z podanego linka, strona oglądana w czasie pisania mojego
    ostatniego posta, to inna taryfa, Ty podajesz kijową ofertę Orendż Łan

  • 100. Data: 2010-09-20 11:32:00
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    > A czym są według cenników?

    Są "pozostałymi sieciami komórkowymi", cokolwiek ma to znaczyć

    > Ja się nie pytam czy jest analogia tylko czy system jest zdrowy? Tam
    > też według cennika sieci komórkowe nie są komórkowymi.

    Nie jest zdrowy, ale co nas tu obchodzi USA? Nie da się tam odróżnić po
    wyróżniku czy to stacjonarna/komórka, u nas póki co się da.

    > A to ciekawe bo dokładnie tym samym telefonem dzwoniłem i łączyłem się
    > w Play Orange i Erze. Coś przegapiłem?

    No właśnie, cały czas jest o tym dykusja, to ta sama technologia, a
    koszt z niewiadomego powodu inny.

> [...]
    > wchodziły na rynek, to aby Tepsa nie zjadła ich na śniadanie, dostali
    > ułatwienie od poprzednika UKE -> asymetryczny MTR.

    Były stawki osobne do W1, W2 i W3? nie przypominam sobie