  • 41. Data: 2015-06-23 20:18:11
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5588eaf2$0$8368$65785112@news.neostrada.pl...

    > To już można używać takich słów. A gdzie poprawność polityczna? :-)

    Coś Ci się pomyliło... Murzyn to neutralne słowo.
    Jak chcesz użyć niepoprawnego słowa to piszesz: czarnuch.
    To jest brzydkie słowo i gdyby ktoś tak nazwał mojego
    kolegę z pracy, Murzyna, to przestałbym go lubić.

  • 42. Data: 2015-06-23 21:16:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-23 o 20:13, Pszemol pisze:
    To, że Ty w transakcji wewnętrznej w rodzinie tyle zapłaciłeś
    > nie świadczy wcale o niskiej wartości tego telefonu. Ktoś kto Ci to
    > sprzedał po prostu Cię lubi i dał Ci prezent.

    Jak napiszę że wg mojej opinii jest jest to sensowna cena za ten sprzęt
    to dalej będziesz się mnie czepiał i usiłował przekabacić na jedynie
    słuszne tory.
    Zamiast się cieszyć że może za kilka miesięcy zmienię zdanie po
    dogłębnym przeanalizowaniu plusów dodatnich i plusów ujemnych to znowu
    usiłujesz toczyć boje.

    Podyskutujemy o mojej stawce godzinowej w pracy? Też jest paskudnie
    zaniżona i nieadekwatna...

    > Nie ma to znaczenia. Cena rynkowa tego sprzętu jest 3x większa. Kropka.

    Nie użyłem tego określenia. Zluzuj majty :-)
    500 zł + 260 które proponowano mi za zdjęcie simloka = 760 zł
    (fakt zapłaciłem 170 ale jeszcze czekam na efekt - odpukać...)
    Bez dokumentów połowa ceny to jest rozsądna propozycja
    Nie dyskutuj z faktami. Ceneo zaczyna od 1300. W salonie firmowym 1600.

    > To znów coś innego niż jednostkowy telefon sprzedany w rodzinie.

    Dlaczego. Sprzedaje się z braku kasy, z powodu wyjazdu czy innych powodów.
    Średnia na allegro jest tylko średnią. Daj już spokój.

    PS. Niedługo zaleje nas fala flagowych smartfonów z Chin w cenie do 1000
    zł. Świat się zmienia i ci wszyscy wielcy producenci udławią się towarem
    którego nie da się Sprzedać.
    Porozmawiamy za rok czy dwa :-)

  • 43. Data: 2015-06-23 21:23:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-23 o 20:18, Pszemol pisze:
    > Coś Ci się pomyliło... Murzyn to neutralne słowo.
    > Jak chcesz użyć niepoprawnego słowa to piszesz: czarnuch.
    > To jest brzydkie słowo i gdyby ktoś tak nazwał mojego
    > kolegę z pracy, Murzyna, to przestałbym go lubić.

    Dawno Cię w Polsce nie było.

  • 44. Data: 2015-06-23 21:26:09
    Od: z <...@...pl>

    PS. To może tłumaczyć dlaczego tak trudno Ci zrozumieć inne niż jedynie
    słuszne Twoje zdanie.

  • 45. Data: 2015-06-23 21:30:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-23 o 20:16, Pszemol pisze:
    > Spróbowałem i nie polubiłem. Przeszkadza przy wsiadaniu/wysiadaniu
    > z auta. Przy przechodzeniu obok framugi drzwi, zahaczasz często.
    > Bezsensowny wybryk natury. Od tego mam kieszeń w portkach.

    Uściślijmy tylko. Boczna czy tylna kieszeń?

  • 46. Data: 2015-06-23 21:31:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Spróbowałem i nie polubiłem. Przeszkadza przy wsiadaniu/wysiadaniu
    > z auta. Przy przechodzeniu obok framugi drzwi, zahaczasz często.
    > Bezsensowny wybryk natury. Od tego mam kieszeń w portkach.

    jakbym miał co chwila wyciągać tel z kieszeni toby oszalał

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 47. Data: 2015-06-23 21:47:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-23 o 21:31, masti pisze:
    > jakbym miał co chwila wyciągać tel z kieszeni toby oszalał

    Może jak ma się luźne te portki to tak. Właśnie próbowałem.
    Telefon jest śliski. Łapiąc dwoma palcami za brzeg to trochę
    niebezpieczne. Całą dłonią to niewygodnie. Nie mam jakiś obcisłych spodni.
    Przy kaburze jednym ruchem ręki mam telefon centralnie na dłoni.
    To jak dźwignia zmiany biegów. Robi się samo.
    Chociaż to o dźwigni może być niestosowne... :-)

  • 48. Data: 2015-06-23 21:52:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

> [...]
    > Przy kaburze jednym ruchem ręki mam telefon centralnie na dłoni.
    > To jak dźwignia zmiany biegów. Robi się samo.

    dokładnie. jak dla mnie kabura też jest idealnym rozwiązaniem

    > Chociaż to o dźwigni może być niestosowne... :-)

    ;)

  • 49. Data: 2015-06-24 04:40:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Dawno Cię w Polsce nie było.

    Bywam conajmniej dwa razy do roku.

  • 50. Data: 2015-06-24 04:40:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > PS. To może tłumaczyć dlaczego tak trudno Ci zrozumieć
    > inne niż jedynie słuszne Twoje zdanie.

    Moje nie jest jedynie słuszne - nie wiem skąd ten pomysł.