  • 51. Data: 2015-06-24 04:51:17
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5589b09a$0$2204$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2015-06-23 o 20:13, Pszemol pisze:
    > To, że Ty w transakcji wewnętrznej w rodzinie tyle zapłaciłeś
    >
    > Jak napiszę że wg mojej opinii jest jest to sensowna cena za ten sprzęt to
    > dalej będziesz się mnie czepiał i usiłował przekabacić na jedynie słuszne
    > tory.

    To wtedy będziesz bardziej uczciwy. Nikogo nie usiłuję przekabacić. Zwracam
    Ci tylko uwagę że na wolnym rynku ten telefon ma 3x większą wartość niż to
    co za niego zapłaciłeś. Poobserwuj inne odpowiedzi - nie tylko ja próbowałem
    Ci wytłumaczyć że mydlisz ludziom oczy z tym 500zł.

    > Zamiast się cieszyć że może za kilka miesięcy zmienię zdanie po dogłębnym
    > przeanalizowaniu plusów dodatnich i plusów
    > ujemnych to znowu usiłujesz toczyć boje.

    Co mnie tu miałoby cieszyć??? Chyba źle interpretujesz moje intencje.

    > Podyskutujemy o mojej stawce godzinowej w pracy?
    > Też jest paskudnie zaniżona i nieadekwatna...

    Nic mnie to nie interesuje ile zarabiasz.

    > Nie użyłem tego określenia. Zluzuj majty :-)
    > 500 zł + 260 które proponowano mi za zdjęcie simloka = 760 zł
    > (fakt zapłaciłem 170 ale jeszcze czekam na efekt - odpukać...)
    > Bez dokumentów połowa ceny to jest rozsądna propozycja
    > Nie dyskutuj z faktami. Ceneo zaczyna od 1300. W salonie firmowym 1600.

    Ty chyba masz za ciasne majty.
    Nigdzie nie kwestionowałem że to była dobra cena.
    Kwestionowałem tylko tezę że jest to rzeczywista wartość takiego telefonu.

    > Dlaczego. Sprzedaje się z braku kasy, z powodu wyjazdu czy innych powodów.
    > Średnia na allegro jest tylko średnią. Daj już spokój.

    To czy ktoś wyjeżdza czy nie wyjeżdza nie ma dużego wpływu na cenę.
    Wpływ ma stan techniczny telefonu i to czy ma simlocka do mniej
    popularnej firmy czy go nie ma.

    > PS. Niedługo zaleje nas fala flagowych smartfonów z Chin w cenie
    > do 1000 zł. Świat się zmienia i ci wszyscy wielcy producenci
    > udławią się towarem którego nie da się Sprzedać.
    > Porozmawiamy za rok czy dwa :-)

    Wszyscy się będziemy wtedy cieszyć gdy ceny produktów Apple się
    obniżą - na razie wciąż się trzymają nieźle, mimo że sprzęt z Chin
    jest już na rynku od paru ładnych lat...

  • 52. Data: 2015-06-24 04:51:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Uściślijmy tylko. Boczna czy tylna kieszeń?

    Nie mam bocznych kieszeni w jeansach :-)
    Mam przednie i tylne - telefon trzymam w przedniej.

  • 53. Data: 2015-06-24 04:52:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mmcc7d$13i$1@dont-email.me...

    > jakbym miał co chwila wyciągać tel z kieszeni toby oszalał

    A dlaczego co chwile miałbyś wyciągać? Ja mam BT w uchu.

  • 54. Data: 2015-06-24 04:53:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mmcdd6$5q2$1@dont-email.me...

    > dokładnie. jak dla mnie kabura też jest idealnym rozwiązaniem

    Całe szczęście że nikt Was do niczego nie zmusza :-)
    Bo jak ktoś ma takie niezdarne ręce to lepiej aby miał kaburę ;-)

  • 55. Data: 2015-06-24 07:00:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 04:53, Pszemol pisze:
    > Całe szczęście że nikt Was do niczego nie zmusza :-)
    > Bo jak ktoś ma takie niezdarne ręce to lepiej aby miał kaburę ;-)

    Strach człowieka paraliżuje jak obraca w rękach śliskim czymś o
    równowartości miesięcznej pensji :-)

  • 56. Data: 2015-06-24 07:04:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 04:51, Pszemol pisze:

    > Mam przednie i tylne - telefon trzymam w przedniej.

    i przy siadaniu telefon się przesuwa na zewnętrzną stronę uda :-)
    Mam nadzieję :-)

  • 57. Data: 2015-06-24 07:15:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 04:51, Pszemol pisze:

    > To wtedy będziesz bardziej uczciwy.

    Przecież wszyscy wiedzą że wyrażam swoje opinie a nie korporacji ;-)

    Nikogo nie usiłuję przekabacić.
    > Zwracam Ci tylko uwagę że na wolnym rynku ten telefon ma 3x większą
    > wartość niż to co za niego zapłaciłeś.

    Udowodniłem Ci że max 2x

    Poobserwuj inne odpowiedzi - nie
    > tylko ja próbowałem Ci wytłumaczyć że mydlisz ludziom oczy z tym 500zł.

    Nie mydlę tylko urabiam rynek ;-) i ciągle pomijasz dodatkowe ukryte koszty.

    > Nic mnie to nie interesuje ile zarabiasz.
    A mnie tak i to jest jeden z czynników przy decyzji czy coś warto kupić
    czy nie. Masz inaczej?

    > Kwestionowałem tylko tezę że jest to rzeczywista wartość takiego telefonu.

    Ty Kwestionujesz a ja się będę upierał. Wolno mi?

    > To czy ktoś wyjeżdza czy nie wyjeżdza nie ma dużego wpływu na cenę.
    > Wpływ ma stan techniczny telefonu i to czy ma simlocka do mniej
    > popularnej firmy czy go nie ma.

    Skoro żyjesz w takim przekonaniu to nie będę Ciebie wyprowadzał z błędu.
    Może się zdarzyć że się miło/niemiło rozczarujesz.

    > Wszyscy się będziemy wtedy cieszyć gdy ceny produktów Apple się
    > obniżą - na razie wciąż się trzymają nieźle, mimo że sprzęt z Chin
    > jest już na rynku od paru ładnych lat...

    Ja zauważam postęp. Nowy Ajfon za 1300 zł

  • 58. Data: 2015-06-24 07:21:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 04:40, Pszemol pisze:
    > Moje nie jest jedynie słuszne - nie wiem skąd ten pomysł.

    Wybacz ale jakiś dziwny jesteś :-)

    My tu urabiamy rynek żeby Twoje gadżety taniały z korzyścią dla Ciebie a
    Ty stajesz w poprzek ;-)
    O co Ci chodzi? Jesteś na NIE dla zasady?
    Każdy kto nie jest miłośnikiem marki jest Twoim wrogiem?
    To jest tylko mentalny problem czy bardziej finansowy?;-)

  • 59. Data: 2015-06-24 07:25:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 04:40, Pszemol pisze:
    > Bywam conajmniej dwa razy do roku.

    Od wielu lat w mediach czy oficjalnych okazjach słowa "murzyn" nie
    uświadczysz. Czasem to nawet śmiesznie wygląda jak się redaktorek wije i
    zmierza w kierunku "ciemnego koloru skóry" czy "afroamerykanina"
    Jestem tu codziennie i codziennie oglądam. Niestety taki nałóg :-)

  • 60. Data: 2015-06-24 15:22:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > A dlaczego co chwile miałbyś wyciągać? Ja mam BT w uchu.

    bo 1. nie lubię BT w uchu
    2. nieładnie jest rozmawiać z kims w realu z BT w uchu
    3. a jakbyb miał go wyjmować i wkładać to patrz poprzednia odpowiedź

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?